Minkäs teen jos mulle ei käy oikeen mikään ehkäisymuoto

Kaverin kanssa tossa puhuttiin näistä niin tää kattoo haavi auki kun sanoin että mulle ei oikeen mikään käy. Sen mielestä pakko käydä. No mulla on noi tulpan vaarat ja sitten nikkeliallergia niin ei oikeen jää vaihtoehtoja. Hän on vaan hormoonikierukan kannalla että se käy kaikille. Olen näistä kyllä kyselly ja en ottais riskiä että jonkun veritulpan saan.

mulla on ainut järkevä vaihtoehto sterilisaatio. olen kumien liukkarille allerginen, e-pillereitä mulle ei anneta kun voi mennä henki, minit ei sovi päälle, kierukka aiheutti kohtutulehduksia, se on jo kahdesti kokeiltu.

Hormonikierukkaa ei vissiin edes suositella semmoiselle jolla on aurallinen migreeni. Ei siis todellakaan sovi kaikille sekään.

Eipä mullekaan ole mitään hormonaalista ehkäisyä löytynyt, mikä sopisi ja ei tulisi huonoja sivuvaikutuksia.

Kortsu.. sepä siinä onneksi ei ole allergioita.

Kyy
Täällä myös yksi kelle ei mikään sovi. Tuo kortsukin tuntuu niin epämukavalta, ettei sitäkään voi käyttää. Edelleen kannattaisin miehen e-pilleriä, luulisi, että sellaisenkin voisi kehittää kun kerran naisellekin on voitu kehittää.

ei meillekään käy mikään. ees kortsu. kortsuista on kokeiltu tavalliset ja sit ne.. öö... kumittomat, siis kumiallergisille vaimikäseoli.. ja molemmat aiheuttaa hankaumaa/haavaumia mulle vaikka olis kuinka kosteutta ja läträtty liukkareilla lisäksi.
eli jäljelle jää selibaatti tai keskeytetty yhdyntä riskeineen. Miehellä enää 2,5v niin pääsee vasektomiajonoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Täällä myös yksi kelle ei mikään sovi. Tuo kortsukin tuntuu niin epämukavalta, ettei sitäkään voi käyttää. Edelleen kannattaisin miehen e-pilleriä, luulisi, että sellaisenkin voisi kehittää kun kerran naisellekin on voitu kehittää.
Minustakin on nuo kortsut epämiellyttäviä mutta niillä se on pelattava.

Tiuhti
Mulle ei käy kans mitkään hormonivalmisteet. Keskeytetty yhdyntä toimii meillä, mutta tiedän ettei siihen saa luottaa. Nyt se on kuitenkin ookoo kun lapsia saa tulla (1 on tehty). Muuten sitten ehkä se kortsu, vaikkei sekään kiva ole.

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Minustakin on nuo kortsut epämiellyttäviä mutta niillä se on pelattava.
Meillä ei käytetä. Tuo hankaus vaan ei tunnu hyvältä, mieluummin sitten vaikka ilman seksiä kuin alapää herkkänä kumien takia.
Tosin meille nyt raskauskaan ei olisi katastrofi, joten voidaan käyttää keskeytettyä "ehkäisynä".

harmailija
Mulla on saman suuntasta probleemaa. Mitään estrogeeniä sisältävää en saa käyttää, kierukasta tuli kohtutulehduksia (en muuten ollu mistään kuullu et niitä aiheuttaa), minipillereihin en enää luota, kun 2x pettäny vaikka kuin söi ajallaan enkä yhtään unohtanu.. eipä taida jäädä paljon muita vaihtoehtoja kuin kortsu...

vv
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mitäs sitten jos miehellä ei onnistu kortsun kanssa? Kyseessä ei ole asennevamma.
Mikä se sitten on jos kerran muuten kyllä onnistuu. Opettelu juttu tuo kortsun käyttökin. Niitä kun löytyy niin miljoonaa eri sorttia niin varmasti löytyy jokaiselle sopiva. Netistä voi tilata yksittäiskappaleita niin on helppo kokeilla eikä tuu kalliiksi ja samalla asiat ulee myös hauska ja poistaa paineet.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mitäs sitten jos miehellä ei onnistu kortsun kanssa? Kyseessä ei ole asennevamma.
Mikä se sitten on jos kerran muuten kyllä onnistuu. Opettelu juttu tuo kortsun käyttökin. Niitä kun löytyy niin miljoonaa eri sorttia niin varmasti löytyy jokaiselle sopiva. Netistä voi tilata yksittäiskappaleita niin on helppo kokeilla eikä tuu kalliiksi ja samalla asiat ulee myös hauska ja poistaa paineet.
No ei se oo kuule hauskaa. Jos miehellä on muutenkin seksistä paljon paineita, niin tuo kortsunalaittotilanne vain vie erektion. Ja kun se on kerran mennyt, se ei tule takaisin. Sitä ei kumpikaan kestä pitkää aikaa, ettei seksi onnistukaan vaikka haluisi. Kokeiltu on.

kiva että teillä toimii
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Patentex Oval-ehkäisypuikot!! Apteeksita ilman reseptiä. Paljon mukavampi käytössä kun kumit!
Ne sotkee, kuumottaa (varsinkin miestä) ja maistuvat aivan helvetin pahalle, joten kaiken oraaliseksiin viittaavan voi suosiolla unohtaa. Muuten ihan jees.

Yhteistyössä