Minkärotuisia koiria teillä on? (laita kuva)

Meillä ei ole omaa koiraa, mutta vanhempieni koira oli ennen meillä paljonkin, rodultaan bichon havanais. Oikein ihana, veikeä pikku tyttönen :heart: harmi ku en voi laittaa kuvaa. Tällä hetkellä sillä on pentuja ja vaikea pysyä erossa niistä kun käydään kylässä! :heart: Olen kyllä niiiiin koiraihminen että..
 


Tässä pojat



Ja tässä siis näistä tämä belgianpaimenkoira, joka nyt on jäljellä. Dalmatialainen pääsi kotiin, jossa ei ole lapsia, kun vanhemmiten alkoi vaikuttaa siltä, että ongelmia on edessä. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
tanskandoggi
Ihana..!
joo,ois vielä ihanampi jos ei ois oma :LOL:
Kuis nii?
no ei vaan,tuppaa kiristeleen välillä hermoja kun on hieman villikko ja omapäinen =)
sitä se tuo mein pentuki osaa olla :D sitten ku on jätti ja villihtee nii huh huh... mut on se silti niin :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
tanskandoggi
Ihana..!
joo,ois vielä ihanampi jos ei ois oma :LOL:
Kuis nii?
no ei vaan,tuppaa kiristeleen välillä hermoja kun on hieman villikko ja omapäinen =)
Eikai niin söpö :D Mitäs yleensä törttöilee? Mä haluun tuollaisen unikaveriksi, mies ois kyllä vähän toista mieltä, yks koira sängyssä vie kuulema ihan tarpeeks tilaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
tanskandoggi
Ihana..!
joo,ois vielä ihanampi jos ei ois oma :LOL:
Kuis nii?
no ei vaan,tuppaa kiristeleen välillä hermoja kun on hieman villikko ja omapäinen =)
Eikai niin söpö :D Mitäs yleensä törttöilee? Mä haluun tuollaisen unikaveriksi, mies ois kyllä vähän toista mieltä, yks koira sängyssä vie kuulema ihan tarpeeks tilaa :D
meillä ei pennulla oo mitää asiaa sänkyyn/sohvaan... vaikka kiva se kyl vieres ois... mut pian sais ite nukkua/istua lattialla :LOL:
 
MargeSimpson:no tässä eräskin kerta käytiin neitiä juoksuttaan semmosella aukealla ja aivan onnessaan veti satasta menemään.sanoin aika moneen otteeseen että sievästi,ja sekunnin se sen aina muistiki,oli aika liukasta eikä onnistunukkaan jarruttaan niinku oli ilmeisesti suunnitellu-->tuli suoraan takaapäin mun polvitaipeisiin ja molemmat lennettiin aikamoisessa kaaressa puskaan...voin kertoa ettei oo kiva ku tommonen vasikka tulee päin.. :whistle: mutta erinomainen unikaveri se ois jos sen vaan viekkuun ottas...

bellukka:sepä se,ja kun ne on edelleen pentuja vaikka ne oiski isoja niin tietäähän sen kuinka paljo siellä päässä on sisältöä...
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
MargeSimpson:no tässä eräskin kerta käytiin neitiä juoksuttaan semmosella aukealla ja aivan onnessaan veti satasta menemään.sanoin aika moneen otteeseen että sievästi,ja sekunnin se sen aina muistiki,oli aika liukasta eikä onnistunukkaan jarruttaan niinku oli ilmeisesti suunnitellu-->tuli suoraan takaapäin mun polvitaipeisiin ja molemmat lennettiin aikamoisessa kaaressa puskaan...voin kertoa ettei oo kiva ku tommonen vasikka tulee päin.. :whistle: mutta erinomainen unikaveri se ois jos sen vaan viekkuun ottas...
Auts! Joo voin kuvitella, ei kovin pieni koira :D Koheltajat on kyllä hauskoja, esim. tuo meidän likka :whistle: Kaikki luulee sitä menon ja intoilun perusteella pennuksi.
 


bellukka:sepä se,ja kun ne on edelleen pentuja vaikka ne oiski isoja niin tietäähän sen kuinka paljo siellä päässä on sisältöä...
:D [/quote]

multa yks pvä kysyttiin montako vuotta tuo on kun on vielä niin villi... totesin että 6kk niin sain kuulla kauhisteluja miten voi ottaa ihminen tollasta jättiä... :D mulle se kyl on sylivaavi :LOL: vaikka ei oikeen sylikokoo ookaan, mut kyll täällä on matot ym pitkin seiniä ku tää päättää sisällä rallia vetää, onneks purkaa energiaansa tuolla ulkona kun saa vapaana olla... :D mut on tuo niiiiiin ihanuus :heart:
 

Yhteistyössä