vieras
meillä pojilla 1v ja 2v8kk.ovat päiväkodissa klo.6.45-16.30 ja joka toinen perjantain vapaalla.
Miksi ihmeessä noin pitkät hoitopäivät ?? Päivässä 9h ja 45min ? Onko sulla muka noin pitkät työpäivät, eikö ne oo normaalisti sellasta 7-8h? Mun mielestä kamalaa, kun pienet lapset joutuu olemaan suuremman osan päivästä hoidossa kuin kotona..enkä ymmärrä sellasia, jotka vie vapaapäivänäkin lapset hoitoon tai silloin kun on itse kipeenä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä pojilla 1v ja 2v8kk.ovat päiväkodissa klo.6.45-16.30 ja joka toinen perjantain vapaalla.
Jos on pitkät työmatkat, hoitopäivät venyvät väkisin pitkiksi.Alkuperäinen kirjoittaja mama:Miksi ihmeessä noin pitkät hoitopäivät ?? Päivässä 9h ja 45min ? Onko sulla muka noin pitkät työpäivät, eikö ne oo normaalisti sellasta 7-8h? Mun mielestä kamalaa, kun pienet lapset joutuu olemaan suuremman osan päivästä hoidossa kuin kotona..enkä ymmärrä sellasia, jotka vie vapaapäivänäkin lapset hoitoon tai silloin kun on itse kipeenä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä pojilla 1v ja 2v8kk.ovat päiväkodissa klo.6.45-16.30 ja joka toinen perjantain vapaalla.
työmatkat pitkät.minulla alkaa työt klo.7.45 ja miehellä 7.30 ja loppuu klo.15.45.meillä ei ole kuin yksi auto ja sillä kuljemme yhtämatkaa töihin.vapaa päivinä pojat ovat kotona ja sairaana ei viedä hoitoon.Alkuperäinen kirjoittaja mama:Miksi ihmeessä noin pitkät hoitopäivät ?? Päivässä 9h ja 45min ? Onko sulla muka noin pitkät työpäivät, eikö ne oo normaalisti sellasta 7-8h? Mun mielestä kamalaa, kun pienet lapset joutuu olemaan suuremman osan päivästä hoidossa kuin kotona..enkä ymmärrä sellasia, jotka vie vapaapäivänäkin lapset hoitoon tai silloin kun on itse kipeenä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä pojilla 1v ja 2v8kk.ovat päiväkodissa klo.6.45-16.30 ja joka toinen perjantain vapaalla.
On siinä taas, voi herranen aika.Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Meidän 2v2kk käy ti,ke,to-päivinä hoidossa klo.8.00-11.30. Ihan puhtaasti sen takia että saa siellä ikäistänsä leikkiseuraa ja minä pystyn vauvan nukkuessa tekemään töitä jotka ei onnistu kahden kanssa.