Minkämalliset bikinit kannattais luuviulun ostaa?

• Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti
mää
Jotenkin tänään kurja päivä kun kukaan ei mun kysymyksiin ees vastaa. Mieheltäkin yritin kysyä tästä mielipidettä niin sano vaan että ostat mitkä huvittaa.... niin olen tehnytkin mutta tuntuu että ne on jotenkin aina vääränmalliset tai sitten mulle ei vaan mikään sovi :(

mää
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Itse käytän niskalenkki push-up -mallisia bikineitä. Olen tissitön luuviulu myös :)
Ja sun mielestä ne on hyvät :)? Mulla oli viime vuonna sellaset, mutta tais olla väärää kokoa kun ei tuntunu istuvan, ehkä tilaan samanlaiset numeroa pienemmät.

hm
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Itse käytän niskalenkki push-up -mallisia bikineitä. Olen tissitön luuviulu myös :)
Ja sun mielestä ne on hyvät :)? Mulla oli viime vuonna sellaset, mutta tais olla väärää kokoa kun ei tuntunu istuvan, ehkä tilaan samanlaiset numeroa pienemmät.
Juu, itselleni sellaiset on passannut hyvin :)

mää
Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:
Mutta jos on luuviulu, niin miten bikineillä voi olla korostamatta niitä "huonoja puolia"?
Niin kerroppa sinä viisaampana ;) En kuitenkaan ajatellut kaapuihinkaan verhota itseäni rannalla. Lähinnä tarkoitin etten osta just sen mallisia bikineitä jotka vielä korostavat tissittömyyttä ja lautaolemusta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:
Sitä vaan tarkoitin, että jos bikineitä haluaa käyttää, niin ei niillä kovin paljoa laihuutta voi peitellä. Ei pidä hermostua, anteeksi ihmettelyni.
Musta olis vaan laihana hölmöä käyttää kokouikkaria, koska siinä peittyy se ainoa hyväkin kohta vartalosta eli nätti vatsa. Huonoja kohtia sekään ei kuitenkaan peitä bikinejä enempää.

Ei uimahalliin taida missään kaavussakaan päästä, että kiinnostaisi siksi itseäkin.

Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin kiinnostuin:
Jos on vaikka bmi 18? Vai voiko mitään tehäkään, näyttääkö automaattisesti typerältä millasissa biksuissa vain?
Häh? Miksi pitäisi peittää ollenkaan sitä miltä näyttää? On mulla ollut bmi 18 ja tunsin näyttäväni ihan hyvältä. Nytkin on 18.6. Ei ole mitään peitettävää. Mitään liian isoja liiviosia en halua laittaa, koska mun tismit on ihan hyvät.

Minäkin kiinnostuin
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Jos on vaikka bmi 18? Vai voiko mitään tehäkään, näyttääkö automaattisesti typerältä millasissa biksuissa vain?
Häh? Miksi pitäisi peittää ollenkaan sitä miltä näyttää? On mulla ollut bmi 18 ja tunsin näyttäväni ihan hyvältä. Nytkin on 18.6. Ei ole mitään peitettävää. Mitään liian isoja liiviosia en halua laittaa, koska mun tismit on ihan hyvät.
No mullei ole mitään tismejä ;( 18,3 on bmi. Ilman tissiliivejä voisin hyvin olla mies. Takapuoltakaan ei ole, harvat on nekin farkut joissa näyttää takalisto hyvältä :( Joku aika painoin 5kg enemmän ja se alkoi näkyä eniten pienenä pömppiksenä.

En taida kulkea niissä bikineissä sitten ollenkaan. TämäKIN kesä uimatta rannalla :)

Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
No mullei ole mitään tismejä ;( 18,3 on bmi. Ilman tissiliivejä voisin hyvin olla mies. Takapuoltakaan ei ole, harvat on nekin farkut joissa näyttää takalisto hyvältä :( Joku aika painoin 5kg enemmän ja se alkoi näkyä eniten pienenä pömppiksenä.

En taida kulkea niissä bikineissä sitten ollenkaan. TämäKIN kesä uimatta rannalla :)
Höpöhöpö. Sulla on lupa näyttää siltä, miltä sä näytät.

Yhteistyössä