tuleva perhepäivähoitaja?
Voiko siihen ruveta ihan tavallinen äiti-ihminen? Ottaa muutaman hoidettavan omansa ohelle, ja välttyisi viemästä omaa lasta päivähoitoon.
Jumankekka!! Missä näin pal maksetaan?!?!Alkuperäinen kirjoittaja v:Meillä päin 643e/lapsi. minusta ihan hyvä palkka.
Alkuperäinen kirjoittaja kohta ex pph:Meillä alle 2v 550e ja yli 2v 520e
Tämä summa on kaupungin maksama palveluraha, sen lisäksi ei muuta heru. Teen töitä ostopalveluna.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja kohta ex pph:Meillä alle 2v 550e ja yli 2v 520eSaatteko vielä kulukorvauksen lisäksi?
Meillä 345 ? / lapsi / kk + kulukorvaus 4.36 ? / lapsi / toteutunut hoitopäivä...
Niin niin, kuntalisä maksetaan YKSITYISELLE pph:lle? Vai saako jossain muka kunnallinenkin sen?Alkuperäinen kirjoittaja v:Kyllä joillakin paikkakunnilla on isommat palkat. Kuntalisä vaihtelee paikkakunnittain. Toisissa saa ja toisissa ei. Oulussa saa 250e.
:kieh: Näinhän se pahimmassa tapauksessa on, valitettavasti. Nyt kun olen raskaana, niin olen taas saanu huomata sen, että mun pitäis vanhempien mielestä pystyä käymään esim. rakenneultrassa ja neuvolassa ILTAISIN tai viikonloppuisin, kun mun työaika menee heidän puppeleita hoitessa. Kunta järjestää kyllä varahoidon, jos sille on tarve, mutta ei vnhemmat sitä aina ymmärrä. Lapsissa ei ole mitään vikaa, ne on ihania, ja viihdyn heidän kans, mutta ne vanhemmat... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eilisen ketjun perusteella työ on ympärivuorokautista. Pph:n tulee elää vain ja ainostaan hoitolasten päiviä varten.
Nimimerkki Kohta ex pph :attn: :attn: Huomasitko?Alkuperäinen kirjoittaja v:Niin taisi mennä kunnalliset ja yksityiset sekaisin. 643e on yksityisen pph:n palkka/lapsi Oulussa![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel