V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:No mulla oli useammalla mittauskerralla n. 160/105 enkä saanut lähetettä vaikka olisin itse halunnut. :| Eikä puhettakaan mistään lääkityksestä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:No mulla oli useammalla mittauskerralla n. 160/105 enkä saanut lähetettä vaikka olisin itse halunnut. :| Eikä puhettakaan mistään lääkityksestä.
Samantapaista täällä meillä, siksi vähän mietityttää.. Mutta eipä kai tässä mitään hätää ole?
Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:No mulla oli useammalla mittauskerralla n. 160/105 enkä saanut lähetettä vaikka olisin itse halunnut. :| Eikä puhettakaan mistään lääkityksestä.
Samantapaista täällä meillä, siksi vähän mietityttää.. Mutta eipä kai tässä mitään hätää ole?
No mulla ainakin meni loppujen lopuksi kaikki ihan hyvin. Täysin terve tyttö syntyi rv39+5, ei tullut raskausmyrkytystä ja istukkakin oli ihan hyvässä kunnossa vielä tuolloin.
=)
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:87/56
Tai siis en ollut pysyä tajuissani, eikä muuta syytä keksitty kuin mun verenpaine(ettomuus).