Samantapaista täällä meillä, siksi vähän mietityttää.. Mutta eipä kai tässä mitään hätää ole?Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:No mulla oli useammalla mittauskerralla n. 160/105 enkä saanut lähetettä vaikka olisin itse halunnut. :| Eikä puhettakaan mistään lääkityksestä.
No mulla ainakin meni loppujen lopuksi kaikki ihan hyvin. Täysin terve tyttö syntyi rv39+5, ei tullut raskausmyrkytystä ja istukkakin oli ihan hyvässä kunnossa vielä tuolloin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Samantapaista täällä meillä, siksi vähän mietityttää.. Mutta eipä kai tässä mitään hätää ole?Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:No mulla oli useammalla mittauskerralla n. 160/105 enkä saanut lähetettä vaikka olisin itse halunnut. :| Eikä puhettakaan mistään lääkityksestä.
Hyvä, toivotaan, että niin meilläkin menee. Loppupuolella ollaan ja nyt muutamaan kertaan paineet olleet koholla, mutta kukaan muu ei niistä taida välittää kuin omaa mieltä kaivertaa..Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:No mulla ainakin meni loppujen lopuksi kaikki ihan hyvin. Täysin terve tyttö syntyi rv39+5, ei tullut raskausmyrkytystä ja istukkakin oli ihan hyvässä kunnossa vielä tuolloin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Samantapaista täällä meillä, siksi vähän mietityttää.. Mutta eipä kai tässä mitään hätää ole?Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:No mulla oli useammalla mittauskerralla n. 160/105 enkä saanut lähetettä vaikka olisin itse halunnut. :| Eikä puhettakaan mistään lääkityksestä.
=)
Mulla tuo melko normaali vielä.Alkuperäinen kirjoittaja juuei:87/56
Tai siis en ollut pysyä tajuissani, eikä muuta syytä keksitty kuin mun verenpaine(ettomuus).