Minkälaisista verenpaineista olette saaneet äippäpolilähetteen?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Minulla
oli yläpaineet ok, mutta alapaineet satasen paikkeilla tai pikkuisen alle. Lääkitys aloitettiin, mutta siitä ei mainittavasti apua. Olinkin sitten sairaslomalla rv 20 alkaen.

vieras
Yläpaine oli jotain 150-160 ja alapaine 105, sain lähetteen äippäpolille ja sieltä määrättiin osastolle vuodelepoon ja tarkkailuun, siitä muutaman päivän päästä poika syntyi rv 34 ja muutama päivä synnytyksen jälkeen paineet laski normaaliksi, mitään lääkitystä ei tarvittu.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:
No mulla oli useammalla mittauskerralla n. 160/105 enkä saanut lähetettä vaikka olisin itse halunnut. :| Eikä puhettakaan mistään lääkityksestä.
Samantapaista täällä meillä, siksi vähän mietityttää.. Mutta eipä kai tässä mitään hätää ole?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mulla oli useammalla mittauskerralla n. 160/105 enkä saanut lähetettä vaikka olisin itse halunnut. :| Eikä puhettakaan mistään lääkityksestä.
Samantapaista täällä meillä, siksi vähän mietityttää.. Mutta eipä kai tässä mitään hätää ole?
No mulla ainakin meni loppujen lopuksi kaikki ihan hyvin. Täysin terve tyttö syntyi rv39+5, ei tullut raskausmyrkytystä ja istukkakin oli ihan hyvässä kunnossa vielä tuolloin.
=)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mulla ainakin meni loppujen lopuksi kaikki ihan hyvin. Täysin terve tyttö syntyi rv39+5, ei tullut raskausmyrkytystä ja istukkakin oli ihan hyvässä kunnossa vielä tuolloin.
=)
Hyvä, toivotaan, että niin meilläkin menee. Loppupuolella ollaan ja nyt muutamaan kertaan paineet olleet koholla, mutta kukaan muu ei niistä taida välittää kuin omaa mieltä kaivertaa..

Yhteistyössä