Minkälaisista rakenne/geelikynsistä tykkäätte?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä tykkään ehdottomasti luonnollinen näköisistä geelikynsistä, ilman ranskalaista. Värinä haalea tai kermainen vaaleanpunainen.

Kerran mulla oli akryylikynnet, sellaiset klohmot ja jäykät. :X
 
miuu
ööö, mikä ero on geelillä ja akryylillä? tytön kanssa pyörittelin kaupassa niitä kynsikoristeita, mutta vielä ei ostettu. kiinnitetäänkö ne värittömällä lakalla vai onko niissä liima?
 
Alkuperäinen kirjoittaja miuu:
ööö, mikä ero on geelillä ja akryylillä? tytön kanssa pyörittelin kaupassa niitä kynsikoristeita, mutta vielä ei ostettu. kiinnitetäänkö ne värittömällä lakalla vai onko niissä liima?
Minulla on tarroja ja laitan ne kiinni värittömällä lakalla.
 
tunkion kukko
Alkuperäinen kirjoittaja miuu:
ööö, mikä ero on geelillä ja akryylillä? tytön kanssa pyörittelin kaupassa niitä kynsikoristeita, mutta vielä ei ostettu. kiinnitetäänkö ne värittömällä lakalla vai onko niissä liima?
Mitä tekemistä kaupan kynsikoristeilla on rakennekynsien kanssa? Ei kynsien lakkaaminen/koristeleminen tee niistä rakennekynsiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pohdin tässä:
Mulla piakkoin aika varpaiden geelikynsiin, suositelkaa joku kiva väri niihin kesäksi. Oisko just joku ihan vaalea?
Turkoosi olis kiva B)
Ja tohon ap:n kysymykseen. Mulla on geelikynsissä ranskalainen manikyyri, mut vedän siihen päälle semmosen nudelakan, ettei oo niin hurja se sävyero. Muuten kyllä tykkään =)
 
miuu
Alkuperäinen kirjoittaja tunkion kukko:
Alkuperäinen kirjoittaja miuu:
ööö, mikä ero on geelillä ja akryylillä? tytön kanssa pyörittelin kaupassa niitä kynsikoristeita, mutta vielä ei ostettu. kiinnitetäänkö ne värittömällä lakalla vai onko niissä liima?
Mitä tekemistä kaupan kynsikoristeilla on rakennekynsien kanssa? Ei kynsien lakkaaminen/koristeleminen tee niistä rakennekynsiä.
ei mitään tekemistä. =) jos ei sit halua laittaa niihin rakennekynsiin koristetta.
 
hih
Mä en jotenkin ymmärrä näitä kynsijuttuja. En pahemmin katsele kenenkään kynsiä. Ja jos nään semmoset oikein laitetut, mietin vaan,e ttä eikö noi ole kauhean hankalat. O:)
 
Mä tykkään sellasista keskipitkistä, aika suorakärkisistä ranskalaisella manikyyrillä. Joissain kynsissä (1-2) voi olla jotain bling-blingiä lisäks. Nyt en oo raaskinu laitattaa pitkiin aikoihin, pitäisköhän kesäks laittaa :p
 

Yhteistyössä