minkälaisia kommentteja ootte saanu ikäerosta.

  • Viestiketjun aloittaja piia86
  • Ensimmäinen viesti
piia86
Mulla ja mun miehelläni on ikeroa noin 14 vuotta.:hug: aluksi kaikki varoittelivat mua, hyväksikäytöstä yms.onneksi tiesin asian toiseksi. ne ei tajunnu että me voistaisiin oikeasti rakastaa toisiamme. nyt olen rv 33 ja ollaan oltu yhdessä noin vuoden verran ja kihloissa puolisen vuotta. nopeaa etenemistä,mutta olen onnellinen :heart:
 
pigglet
meilä ikäeroa on 16w, ja oli aluks ihan samat kuviot..siis kaikki ihmeissään jne jne..nyt oltu yhessä neljä ja puoli vuotta, puoltoista vuotta naimisissa ja pikkukakkosta ootellaan... :saint: :heart: :heart:
 
Meillä ikäeroa 18 vuotta, kyllä mekin ollaan saatu kuulla ja kuullaan vieläkin kummeksuvia kommentteja, sekä tuijottavia katseita, mutta ollaan niin onnellisia, ja turha sitä on pakolla muille yrittää selitellä! Ja minä olin täysi-ikäinen jo kovasti kun tavattiin!
Juuri tänä aamuna mieheni selitti minulle, kuinka oli sattumoisin katsonut jotain chatti-ohjelmaa, jossa oltiin käyty keskustelua ikäerosta. Jollakin parilla oli n. 30 vuotta ikäeroa, ja sanoivat olevansa hyvin onnellisia. He pitivät ihmisten paheksuntaa kateutena, kun joillakin on onni ! Sitä paitsi muutkin chattaajat olivat sitä mieltä, että nuoruuden into+ elämänkokemus = voi olla täydellinen yhdistelmä!

Hyvää jatkoa teille kaikille jotka olette kokenut samoja asioita! Älkää välittäkö ihmisten puheista, minä ainakin uskon, että olette aivan yhtä onnellisessa suhteessa kuin minäkin! Nehän ovat vain vuosia ( kesiä, talvia,syksyjä, keväitä...) teidän välissänne, ei mitään muuta! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2004 klo 18:58 Töpö kirjoitti:
Meillä ikäeroa 18 vuotta, kyllä mekin ollaan saatu kuulla ja kuullaan vieläkin kummeksuvia kommentteja, sekä tuijottavia katseita, mutta ollaan niin onnellisia, ja turha sitä on pakolla muille yrittää selitellä! Ja minä olin täysi-ikäinen jo kovasti kun tavattiin!
Juuri tänä aamuna mieheni selitti minulle, kuinka oli sattumoisin katsonut jotain chatti-ohjelmaa, jossa oltiin käyty keskustelua ikäerosta. Jollakin parilla oli n. 30 vuotta ikäeroa, ja sanoivat olevansa hyvin onnellisia. He pitivät ihmisten paheksuntaa kateutena, kun joillakin on onni ! Sitä paitsi muutkin chattaajat olivat sitä mieltä, että nuoruuden into+ elämänkokemus = voi olla täydellinen yhdistelmä!

Hyvää jatkoa teille kaikille jotka olette kokenut samoja asioita! Älkää välittäkö ihmisten puheista, minä ainakin uskon, että olette aivan yhtä onnellisessa suhteessa kuin minäkin! Nehän ovat vain vuosia ( kesiä, talvia,syksyjä, keväitä...) teidän välissänne, ei mitään muuta! :hug:

Meillä ikäeroa 19 vuotta....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 14:27 Auts kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2004 klo 18:58 Töpö kirjoitti:
Meillä ikäeroa 18 vuotta, kyllä mekin ollaan saatu kuulla ja kuullaan vieläkin kummeksuvia kommentteja, sekä tuijottavia katseita, mutta ollaan niin onnellisia, ja turha sitä on pakolla muille yrittää selitellä! Ja minä olin täysi-ikäinen jo kovasti kun tavattiin!
Juuri tänä aamuna mieheni selitti minulle, kuinka oli sattumoisin katsonut jotain chatti-ohjelmaa, jossa oltiin käyty keskustelua ikäerosta. Jollakin parilla oli n. 30 vuotta ikäeroa, ja sanoivat olevansa hyvin onnellisia. He pitivät ihmisten paheksuntaa kateutena, kun joillakin on onni ! Sitä paitsi muutkin chattaajat olivat sitä mieltä, että nuoruuden into+ elämänkokemus = voi olla täydellinen yhdistelmä!

Hyvää jatkoa teille kaikille jotka olette kokenut samoja asioita! Älkää välittäkö ihmisten puheista, minä ainakin uskon, että olette aivan yhtä onnellisessa suhteessa kuin minäkin! Nehän ovat vain vuosia ( kesiä, talvia,syksyjä, keväitä...) teidän välissänne, ei mitään muuta! :hug:

Meillä ikäeroa 19 vuotta....
:) Ihanaa jatkoa teille!!
 

Yhteistyössä