Minkälaisia kikkakolmosia olette käyttäneet? (mies+remppa)

Että olette saaneet miehennekin innostumaan pieneen kodin remonttiin? Miehen mielestä kuulemma ei tarvisi tehdä mitään, paitsi uusia saunan pukuhuone. Mutta minun mielestäni koko kämppä kaipaa edes pientä uudistusta. Tapetit on jo aikansa eläneitä eikä ollenkaan mun tyylisiä ja "pikkuisia" häiritseviä asioita kuten alakerran wc:n tapetti on aivan samaa mitä olo/ruokailutilassa (älkää kysykö miksi)
Lastenhuone ja meidän makuuhuone kaipais uutta pintaa.. jne.
Paljon ollaan käyty kattelemassa tapetteja ja värejä, mutta kauppaan ne vain on jääneet.. :snotty:
 
haet tapetit ja alat laittaan itte. mulla mies hoksaa vasta sitte että ahaa, jotain tarttis vissin tehä... paras : aloin laittaan listoja jokka uupu katonrajasta... mies katteli hetken ja laitto kaikki loput paikalheen. ama tapeteissa.. mie laitoin yhen palan, mies loput.

jos miestä ei kiinnosta niin laita itte net ja valitet just semmoset ku halvat.
 
Ei meillä oikein toimi noin. Kun se tarvis olla miehen oma idea niin jo sais tulta alleen. Jos mä alan itse vain puuhaileen, asiaan missä hänenkin mielipide olisi hyvä edes kuulla. Saa niskaansa vielä hyvinkin kiukkusen kaverin eikä se ole kyllä tässä tarkoituksena :)
 

Yhteistyössä