minkälaiset välit teillä on..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 23:28 VinoKettu kirjoitti:
Hyvät. Äiti on lähes paras kaveri. :LOL: Oikeesti.

Isän kanssa välit poikki ihan täysin. (Ovat siis eronneet.)
hassua..muuten sama tilanne,mut mul välit vaan isännän kans ja se toinen...... jääköön sanomatta :x

Äidin ja isäpuolen kanssa ihan hyvät välit, nähdään ehkä kerran viikossa tai kahdessa.
Isän kanssa en kauheesti ole tekemisissä, soitellaan jonkin verran. Ryyppää aika paljon uuden naisystävänsä kanssa, eikä mua ainakaan kiinnosta sitä katella.

Me nähdään kyllä tosi usein, melkein joka viikonloppu ja juhlapäivä vietetään yhdessä ja viihdytään.
Mutta omat vanhemmat eivät ole minun parhaita kavereitani eli he eivät saa tietää asioita ensimmäisinä tai välttämättä laisinkaan.

Hmm, tämä on muuten jännä juttu (asiasta poiketen), kun usein ei tulla sen äiti tai isäpuolen kanssa hirveän hyvin toimeen, kun ihminen on rakennettu sillätavala, että hakee aina kutakuinkin samanlaista ihmistä rinnalleen (siis ihan luonnostaan), olisko sitten tullut loppupeleissä niin hyvin sen oikean vanhemmankaan kanssa toimeen :whistle:

Siis ei mitään väittelyä ole tarkoitus hakea, mutta pohdinpa vaan, aiheesta kun on tullut tässä puheltua enemmän ja vähemmän aktiivisesti :)

Minä ainakin tunnustaudun joutuneeni samanlaisen miehen seuraan kuin oma isäni oli, ei sillä että mitään vikaa olis :whistle:

Vai olisko se sitten juurikin niin, ettei uusi "vanhempi" olekkaan samankaltainen kuin se aito ja oikea ja siksi syntyy eripuraa, hmm

Joo, turhis, mutta kuitenkin :ashamed:

Äitiini hyvät, hän käy tyttöäni katsomassa päivittäin ja hänelle puhun kaikestya, melkeen ainakin.
Isäni on vaikea, miten sen nyt sanos.. Hän ei koskaan ole tyytyväinen mihinkään mitä teen, hänen mielestään valitsin väärän miehen, sain lapsen liian nuorena, odotan toista nyt ja se väärin hänen mielestään. Joka päivä saan kuulla miten huono olen kun sain lapsen ennen kun kerkesin valmistua ja koulu jäi kesken(tosin nyt olen valmistunut).
Nuoresta asti hän on minua h.uoritellut. En oikeastaan kestä sitä miestä lainkaan, mutta he äitini kanssa yhdessä(ikävä kyllä) niin täytyy vaan sulatella. Harvoinpa sille mitään puhun.

aina ollu tosi hyvät ja läheiset välit.nykyään isä sairastaa alzheimerin tautia eikä tunne enää miuta se on ollu vaikeeta miulle,kun ennen juteltiin kaikista asioista ja enää ei voida puhua oikein mistään.äidistä on tullu entistäkin läheisempi isän sairastuttua.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 23:28 VinoKettu kirjoitti:
Hyvät. Äiti on lähes paras kaveri. :LOL: Oikeesti.

Isän kanssa välit poikki ihan täysin. (Ovat siis eronneet.)
Peesin täysin =) Äiti on maailman ihanin ja parhain ystävä.
Isän kanssa tekemisissä todella vähän, eli lähes poikki.

Yhteistyössä