Algoma keitti pippuri-suola-vesikeittoa. Kilo lihaa. Muutama porkkana, yksi lanttu, yksi nauris ja muutama peruna.Kyllä se on kymppi!
Pääsin eroon tylsästä hyvin pitkästä puhelinpalaverista, ja nyt saan alkaa tutkimaan mitä maailmalla on tapahtunut!
Lisäksi söin juuri 6 kananmunaa, olo on hyvin ravittu.
Algoma keitti pippuri-suola-vesikeittoa. Kilo lihaa. Muutama porkkana, yksi lanttu, yksi nauris ja muutama peruna.
Popsit kuusi munaa kerralla?Kyllä se on kymppi!
Pääsin eroon tylsästä hyvin pitkästä puhelinpalaverista, ja nyt saan alkaa tutkimaan mitä maailmalla on tapahtunut!
Juu, en kerennyt syödä muuta.Popsit kuusi munaa kerralla?![]()
Mistä sinä saat päivittäiset ravintosi?Päätä särkee, aamukahvipaussin alkaminen venyi ja venyi.
Ja sivumennen todettuna pystyn syömään YHDEN munan ja sit alkaa tökkiä niin että... Toki jos saisi syödä pelkästään keltuaisen niin sit menisi kyllä toinenkin. Pelkkä valkuainen taas...noh, onneksi sen voi nauttia muussa muodossa.
Kerros millaista ruokaa suosittelet aikuiselle miehelle?Juu, en kerennyt syödä muuta.
Sain kuitenkin varmasti enemmän (+oikeasti imeytyvää) ravintoa eilen kuin 95% länsimaisista ihmisistä.
Mistä sinä saat päivittäiset ravintosi?
Teet rankkaa fyysistä työtä!
Sulla on huomattavasti terveellisempi ruokavalio kuin suurella osalla länsimaisista ihmisistä.Mun ruokavalio on jotain välimerellisen ja itämerellisen sekoitusta.
Paljon rehuja, sopivasti hyvälaatuista rasvaa, öljynä ja pähkinöiden muodossa. (oon saanut totututttua itseni melkein kaikkiin pähkinöihinkin jo ristiallergiasta huolimatta) kalaa ainakin kahdesti viikossa, välillä palkokasveja, välillä lihaa, kalaa, kanaa ja muniakin, yksi kerrallaan. Juu ja maitotuotteita, rahkaa tai gefiiriä tai jogutrttia marjojen, inkiväärin ja phkinöiden ja siementen kanssa aamusmoothiessa.
Maitokahvia unohtamatta.
Sulla on huomattavasti terveellisempi ruokavalio kuin suurella osalla länsimaisista ihmisistä.
Jos joskus kolottaa/on nivel ym särkyjä niin kannattaa tutustua miten ylimääräiset oksalaatit vaikuttavat kehossa. Tai miten paljon rehuissa on karsinogeenejä.
Ihmisten olisi hyvä välttää yliprosessoituja tuotteita. Terveysmenot saataisi puolitettua helposti pelkällä oikean ravinnon saannilla.
Possu on tosiaan vähän kyseenalainen jos et tiedä mitä se on syönyt.Itse asiassa olen huomannut, että porsaanliha kolotuttaa mua. Silti syön sitä silloin tällöin. Jouluna ainakin
Mä olen kuullut monilta toisinajattelevilta ravintoexperteiltä että kananmunat ei tosissaan nosta kolesteroliarvoja. Mutta miten on, oletko mittauttanut omasi? Kysyn ihan uteliaisuudesta.llä se on kymppi!
Suosittelen eläinperäistä ravintoa kaikille. Kaikkea kokoruokaa voi tietenkin syödä jos haluaa, mutta jos tulee särkyjä/kipuja/jotain oireita niin katsoisin ekana ruokavaliota.Kerros millaista ruokaa suosittelet aikuiselle miehelle?
Sinulla on oma ruokavaliosi, mutta sinun tarvitse mitään muille suositella..Suosittelen eläinperäistä ravintoa kaikille. Kaikkea kokoruokaa voi tietenkin syödä jos haluaa, mutta jos tulee särkyjä/kipuja/jotain oireita niin katsoisin ekana ruokavaliota.
Eli mitä tämä tarkoittaa käytännössä?Suosittelen eläinperäistä ravintoa kaikille.
Olen mittauttanut. Ihan hyvät arvot täälläkin.Mä olen kuullut monilta toisinajattelevilta ravintoexperteiltä että kananmunat ei tosissaan nosta kolesteroliarvoja. Mutta miten on, oletko mittauttanut omasi? Kysyn ihan uteliaisuudesta.
Mulla on vaivaiset 5,5 keskikolesteroli ja lääkäri määräsi kolesterolilääkettä mutta parin viikon jälkeen päätin lopettaa käytön toisenkin kerran eläissäni. Vrt. suuri kolesterolihuijaus ja myös pahat sivuvaikutukset (koettu on).
Sitä etyäkannattaajättää ihan omaan arvoonsa jalukea ne viralliaet ravitsemussuositukset.Eli mitä tämä tarkoittaa käytännössä?
Mulle ei virallinen totuus riitä, vaan olen avoin kaikelle.Sitä etyäkannattaajättää ihan omaan arvoonsa jalukea ne viralliaet ravitsemussuositukset.
Olen mittauttanut. Ihan hyvät arvot täälläkin.
Tuo kolesterolihuijaus on niin tuedossa, että hämmästyttää miten ihmiset edelleen uskovat siihen.
Tästä on ihan todisteet olemassa, esim. tässä niistä kertoo aivokirurgi:
Ilman kolesteroolia aivot, hermot, solumuisti eivät toimi. Et myöskäön lisäänny tai keho tuota adrenaliinia. Eli suomeksi=hormoonit huutavat hoosiannaa.
En voi ymmärtää ihmisiä jotka välttelevät luomueläinrasvoja tai muita hyviä rasvoja (en tarkoita hyvillä rasvoilla/öljyillä mitään kasvirasvoja/öljyjä paitsi oikeasti laadukasta kylmäpuristettua oliiviöljyä).
Kaupallinen yhteistyö: Storytel