Minkälaiset joulukalenterit olette ostaneet/ostatta lapsille?

Joko on kalenterit ostettu lapsille ja minkälaisia olette ostaneet tai jos ei ole ostettu niin minkälainen on hankinnassa?Meillä kerrankin on jo nyt hankittu kalenterit kaikille kun yleensä viime tingassa ostetaan joku vain että on olemassa...meillä ostin tytöille Littlest Pet Shop kalenterin ja toiselle jonkun My Little Pony kalenterin.
 
Ostin viime joulun jälkeen lähes ilmasiksi sellasen kuusen muotoisen lokerikon numeroineen, jonne sit ite laitan jotain joka päivälle :). Eli tätä kokeillaan nyt tänä vuonna ekan kerran, vielä ei mitään havaintoa mitä niihin lokeroihin työnnän, onnex on tässä nyt kolme vapaata niin ehdin miettiä ja käydä kaupassakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Ostin viime joulun jälkeen lähes ilmasiksi sellasen kuusen muotoisen lokerikon numeroineen, jonne sit ite laitan jotain joka päivälle :). Eli tätä kokeillaan nyt tänä vuonna ekan kerran, vielä ei mitään havaintoa mitä niihin lokeroihin työnnän, onnex on tässä nyt kolme vapaata niin ehdin miettiä ja käydä kaupassakin.
Meillä oli tytöillä viime vuonna sellainen saman tyylinen minkä mummi on tehnyt jossa siis pusseja ja sinne saa laittaa jotain kivaa aina ja se oli ihan mahtava juttu,mut tänä vuonna ei oteta samaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory:
meillä on jo muumi kuvakalenteri... varmaan toinen kuvakalenteri... ei meillä mitkään suklaajutut päivää kahta kauempaa kestä :ashamed:
Miksei kestä?

Mun mielestä lapselle kuuluu opetta, että joulukalenterista syödään VAIN yksi suklaa per päivä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
2-vuotiaalle ihan tavallinen kuvakalenteri, mutta vielä ei olla ostettu.
mistähän tollasia tavallisia kalentereita löytäsi.... siis jossa ei oo suklaatakaan sisällä??
Partiolaiset myy ainakin ja meillä tulee paikallis lehden välissäkin.Ja kai niitä saa ihan kaupastakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä haluan sellaisen itse täytettävän lokerikon johon laitan legoja, tarroja, nameja, gormiteja jne. En vaan ole vielä nähnyt sellaisia myynnissä???
Kodin1 anttilassa oli sellaisia mutta niissä on tosi pieni se lokero eli ei paljon mahdu mitään sinne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory:
meillä on jo muumi kuvakalenteri... varmaan toinen kuvakalenteri... ei meillä mitkään suklaajutut päivää kahta kauempaa kestä :ashamed:
Miksei kestä?

Mun mielestä lapselle kuuluu opetta, että joulukalenterista syödään VAIN yksi suklaa per päivä.
opeta sama äitille :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
2-vuotiaalle ihan tavallinen kuvakalenteri, mutta vielä ei olla ostettu.
mistähän tollasia tavallisia kalentereita löytäsi.... siis jossa ei oo suklaatakaan sisällä??
Partiolaiset myy ainakin ja meillä tulee paikallis lehden välissäkin.Ja kai niitä saa ihan kaupastakin.
http://www.partio.fi/Projektit/Suomi/Adventtikalenteri/Adventtikalenteri.iw3
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory:
meillä on jo muumi kuvakalenteri... varmaan toinen kuvakalenteri... ei meillä mitkään suklaajutut päivää kahta kauempaa kestä :ashamed:
Miksei kestä?

Mun mielestä lapselle kuuluu opetta, että joulukalenterista syödään VAIN yksi suklaa per päivä.
opeta sama äitille :ashamed:
Syötkö lasten kalenterit tyhjäksi?
 
sama vieras
Oliko siis jo tänä "jouluna"?

Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä haluan sellaisen itse täytettävän lokerikon johon laitan legoja, tarroja, nameja, gormiteja jne. En vaan ole vielä nähnyt sellaisia myynnissä???
Kodin1 anttilassa oli sellaisia mutta niissä on tosi pieni se lokero eli ei paljon mahdu mitään sinne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Elisabeth Bathory:
meillä on jo muumi kuvakalenteri... varmaan toinen kuvakalenteri... ei meillä mitkään suklaajutut päivää kahta kauempaa kestä :ashamed:
Miksei kestä?

Mun mielestä lapselle kuuluu opetta, että joulukalenterista syödään VAIN yksi suklaa per päivä.
opeta sama äitille :ashamed:
Syötkö lasten kalenterit tyhjäksi?
en, mulla oli oma :eek: mutta siis joo... kuvis on parempi....
 

Yhteistyössä