Minkälaisena sinua pidetään ulkonäkösi vuoksi?

  • Viestiketjun aloittaja "hmmmmm"
  • Ensimmäinen viesti
English
No viimeksi vko sitten ulkomailla hotellin respan työntekijä sanoi että " ur very young but ur mind is old" :D johtui siitä kun juttelin vanhuksien kanssa siinä aulassa tylsyyttäni kokoajan. Noin yleensä ihan normaaliksi opiskelijaksi ja ystävälliseksi ihmiseksi mua vissiin ajatellaan. :)
älä lyhennä you're = ur
you're on lyhenne jo ja sitä ei pidä lyhentää
your lyhenny = ur

vaan afrikan amerikkalaiset huonosti koulutetut käyttää you're:sta lyhennettä ur
 
sh
Itsevarmaksi ja sellaiseksi joka saa mitä haluaa, jopa kovaksi. Yleensä luullaan että olen kultalusikka suussani syntynyt. Aistilliseksi ja jopa vähän nymfomaaniksi. Eli todella paljon erilaiseksi kuin oikeasti olen.
 
"Sirkkeli"
Tytär tuumasi yksi päivä, että olen aika vittumaisen akan näköinen. Olen vissiin aika vaikeasti lähestyttävä, moni on pitänyt leuhkana/ylpeänä ja mitälie. Olen oikeasti empaattinen ja hyvin ujo ja arka.
 
Nooh...
Varmaan ikuisena vanhanapiikana kun olen pian 40 enkä piittaa ulkonäöstäni. Kerran vuodessa firman juhliin laitan ripsiväriä, siinä kaikki. Muuten verkkarit tai farkut ja t-paita. Ikinä en ole piitannut hienosta pukeutumisesta tai meikkaamisesta, silti ollut suhteita...aiemmin oli sisäistä voimaa ja säteilyä, nyt vaikeudet ja masennus vieneet ne. Itsepäinen ja vahva olen yhä, vahvuus ei vaan minulle tarkoita toisten määräilyä ja dominointia.
 
huohkista
Lapsena pidettiin "leuhkana". (Mitä en ollut, olin itsetunnoton metsän keskellä navetan nurkassa kasvanut arka pöljäläinen.)

Kun mulle kasvoi tissit ja perse ja vyötärö tuli esiin siinä 12-vuotiaana, niin jouduin useiden ihmeellisten lähentymisten kohteeksi. Olenkin sanonut, että kunnon miehet ei kyllä tiedä, mihin heidän lajitoverinsa kykenivät. Aivan varmasti meikittömästä maalaisnaamastani näkyi että olen pikku tyttö, mutta kaikenlaista ehdotusta tuli. Kyytiin pyytelijöistä minkkiturkin ostamisen ehdottamiseen
(!). Kaveripiirissäni mua varmaan pidettiin älykkäänä, nopeana, myötätuntoisena ja hauskana, mutta enkä vähän "pyhistelijänä", tai liian luterilaisena, tai ehkä jopa tosikkona?

Työyhteisössä mua pidetään vahvana. Semmoisena joka kestää kaikki, ihan kaikki. Luotettavana luullakseni myös. En millään meinaa kestää sitä.
 
hhhhh
Olen muutamia kertoja kuullut etten ole ollenkaan niin koppava ja tyly miltä näytän :D Jännä koska mielestäni olen iloinen ja hymyilen paljon. En osaa kuvailla pukeutumistani, mutta minua on sanottu usein Isabella Holmin näköiseksi ja oloiseksi, minulla vaan on pidemmät hiukset.
 
sama ihminen
Yksi poikaystävä sanoi minun olevan kiltti perhetyttö, toinen taas piti minua kylmänä ja tunteettomana huorana, kolmannen mielestä olin harvinaisen tasapainoinen nainen, yksi mies kehuu aina äärettömän seksikkääksi ja upeaksi naiseksi, eräs ihminen pitää minua laiskana homssantuusana.

Näin ne mielipiteet vaihtelevat.
 
"jemina"
Ei pidä paikkaansa, olen asunut Briteissä ja nativet lyhentävät juurikin noin. :)
"1.ur
Moronic, half-assed spelling or "your" or "you're" used by close-minded, slow chatroom/AOLer individuals who can't type fast enough, and will use the excuse: 'i hav 2 use slang coz i am tokin 2 lots ov pplz unlyk u LOLZ', even though I could talk to several people without using a single abbreviation. "

Lähde: Urban Dictionary: ur
 
Eräs tuttavani kertoi pitäneensä minua pelottavana ja vihaisena, ennen kuin tutustuimme. Ulkonäköni kun ei ole sieltä normeimmasta päästä.
Oikeasti olen kiltti ja herttainen, niin uskomattomalta kuin se tuntuukin :D
 
vieras...
ulkonäön perusteella ihmiset ohittavat minut: olen lihava, keltahampainen, huonoihoinen, lättänätukkainen ja väsyneen näköinen ei enää ihan nuori nainen, oikeasti olen ihan mukava, nättikin ollut mutta kiitos sairauksien ja valvottujen öiden ulkonäkö on rupsahtanut rajusti :(
 
ei ylpeä
Olen kuullut töissä, että jotkut tuntemattomammat pitävät ehkä vähän leuhkana ja mallimittoihin pyrkivänä hoikkana. Nuoremmaksi myös luulevat, kuin mitä olen. Todellisuudessa olen ujo (mikä tosiaan saattaa antaa sen ylpeyden luulon) ja hoikkuuteen vaikuttaa krooninen sairaus, joka vuoksi en pysty paljoa syömään.Nämä kaikki asiat tietysti aukenevat ihmisille, kun oppii raremmin tuntemaan. Mutta kyllä ulkonäön perusteella kovasti jo lokeroidaan...
 
"amp"
Kilttinä, hiljaisena keski-ikäisenä perheenäitinä, mutta yllättyksiä on tullut monesti, kun ovat huomanneet että musta lähtee ääntä, olen ehkä pikkusen tuhmakin ja nyt mua on alettu jostain syystä pitää kuumana hottiksena
 
"pieni"
Tänään huoneessa olevia kaikkia muita aikuisia käteltiin, mutta ei minua. Minua luullaan usein lapseksi ja sen huomaa usein juuri tuosta että minut helposti sivuutetaan.
 
Varsinkin työlookissa mua pidetään asiallisena, tiukkana ja ehdottomana. Todellisuudessa oon varsin rento raskaamman musiikin ystävä ja kaikkea muuta kuin asiallinen
 
Leuhkaksi ja ylpeäksi, kuten kaikkia muitakin tähän ketjuun kirjoittaneita ujoja ja nättejä^^
Tuli mieleen ku joskus lukion aikaan sain kuulla, että yhtä tyttöä jotkut sanoivat ylpiäksi. Ei me mitää bestiksiä tuon tytön kans oltu, mutta tekemis oltiin aika paljo. Sen takia olinki aiva hölmistyny, että jotkut piti tätä ihmistä ylpiänä. Ku tämä tyttö oli todellisuudes todella ujo ja oli arka puhumaan ihmisille. Nättikin oli ja on sitä edelleen.
 

Yhteistyössä