"paras"
Mun vakio on kana teriyaki täysjyväleivällä, paahdettuna. Kurkkuu, tomaattii, salaattii, punasipulia ja kevytmajoneesia.
Ja pippuri ja oregano tulee molempiin, etikkaa ja öljyä ei tule kumpaankaan.Kana Pizziola:
* parmesan-oregano -leipä
* ilman juustoa
* kaikki kasvikset paitsi ei oliivia
* kastike Hot Louisiana
Kana Teriyaki:
* parmesan-oregano -leipä
* ei juustoa
* kaikki kasvikset paitsi ei oliivia
* makeasipulikastike
Tää on munkin vakkariannos!Täysjyväleipä, paahtopaisti + juusto, tomaatti, kurkku, paprika, salaatti, hunajasinappimajoneesi, öljy + vinegrette, pippuri ja oregano. Ja eikun syömään .
Maistuuko tuo kasvispihvi samanlaiselle kuin esimerkiksi falafelpihvi vai onko sellainen kiinteämpi?Mä oon jotenkin tykästynyt vegepihviin, vaikken olekaan kasvissyöjä. Se kokojyväleivällä, kaikki muut kasvikset paitsi oliivi (en tykkää oliivista), ei kastiketta, mutta ihan tilkka öljyä, pyydän sitä ihan vähän vain. Ja pippuri + oregano - NAM! Siinä mun ehdoton lemppari!
Mulle oli tuo kasvispihvi pettymys. Jauhoinen ja jotenkin ällöttävä. Jos olet joskus Apetitin pakastekasvispihvejä syönyt, niin Subin on kolme kertaa pahempaa. :>Maistuuko tuo kasvispihvi samanlaiselle kuin esimerkiksi falafelpihvi vai onko sellainen kiinteämpi?
Ja mun on ihan pakko ängetä kertomaan että Subway on hintaansa nähden ihan järkyttävää moskaa. Keskivertosuomalainen vaan ei tiedä hyvistä subeista mitään kun koko maassa on vain yksi subiketju jolla on monopoli.Ja on ihan pakko ängetä kertomaan etten ole koskaan syönyt Subia.:saint:
Maalataanko ne grillausraidat oikeesti siihen kanaanAlkuperäinen kirjoittaja miettikää vähän;27346172:Ja mun on ihan pakko ängetä kertomaan että Subway on hintaansa nähden ihan järkyttävää moskaa. Keskivertosuomalainen vaan ei tiedä hyvistä subeista mitään kun koko maassa on vain yksi subiketju jolla on monopoli.
Tuoretta ja terveellistä, my ass. Leivät raakapakasteita, vihannekset toimitetaan vakuumipakatuissa muovisäkeissä, kanaan on maalattu grillausraidat, juusto on halvinta mahdollista, jne. Kattokaa niitä lihoja kun ne on siinä tiskillä, miten surullisen näköistä moskaa voi olla. Parempaa se minunkin mielestäni on kuin mäkkisonta mutta todella kaukana hyvistä subeista.
Maalataan kyllä, se kana on Thaimaalaista ja sitä käytetään ainakin Sodexon ravintoloissa, varmasti myös muissakin ketjupaikoissa.Maalataanko ne grillausraidat oikeesti siihen kanaan