Minkälaisen subin tilaat yleensä? Kehu ja hauku vaihtoehtoja.. :)

• Viestiketjun aloittaja veeris
  • Ensimmäinen viesti
Kana Pizziola:
* parmesan-oregano -leipä
* ilman juustoa
* kaikki kasvikset paitsi ei oliivia
* kastike Hot Louisiana

Kana Teriyaki:
* parmesan-oregano -leipä
* ei juustoa
* kaikki kasvikset paitsi ei oliivia
* makeasipulikastike

[QUOTE="Neiti";27343772]Haukun heti kanaa ;) musta se subin keitetty kana on todella mautonta. Oikeilla kastikkeilla sekin kyl menee. Hyviä on bmt (suolaisen himoon), club ja seuraavaks aion ottaa steak and cheesen, mies söi sen viimeks ja oli namin näköistä :p[/QUOTE]

Steak Cheese oli minusta kamalaa, sellaista sitkeää ja kitkerän makuista, en tykännyt. Otin siis ilman juustoa, mutta se lihajuttu siinä pahaa ainakin.

vegepihvi
Mä oon jotenkin tykästynyt vegepihviin, vaikken olekaan kasvissyöjä. Se kokojyväleivällä, kaikki muut kasvikset paitsi oliivi (en tykkää oliivista), ei kastiketta, mutta ihan tilkka öljyä, pyydän sitä ihan vähän vain. Ja pippuri + oregano - NAM! Siinä mun ehdoton lemppari! :)

Mä oon jotenkin tykästynyt vegepihviin, vaikken olekaan kasvissyöjä. Se kokojyväleivällä, kaikki muut kasvikset paitsi oliivi (en tykkää oliivista), ei kastiketta, mutta ihan tilkka öljyä, pyydän sitä ihan vähän vain. Ja pippuri + oregano - NAM! Siinä mun ehdoton lemppari! :)
Maistuuko tuo kasvispihvi samanlaiselle kuin esimerkiksi falafelpihvi vai onko sellainen kiinteämpi?

Hunajakauraleipä, juustoa, kana teriyaki, paahdetaan, kasviksista kaikki muut paitsi jalapeno, hunaja-sinappimajoneesi.

Myös tonnikala edellä mainituilla maistuu.

Mies ottaa jonkun missä tolkuttomasti lihaa ja kaikki kasvikset, tulinen soosi.

RAAKAA KANAA
E n ole sen jälkeen SUB:issa käynyt, kun sain leipäni väliin RAAKAA KANAA ja myyjä ei vaivautunut edes pahoittelemaan tilannetta, koska on kuulemma kasvissyöjä eikä TIEDÄ ONKO LIHA RAAKAA VAI EI :D :D :D

miettikää vähän
Ja on ihan pakko ängetä kertomaan etten ole koskaan syönyt Subia.:saint:
Ja mun on ihan pakko ängetä kertomaan että Subway on hintaansa nähden ihan järkyttävää moskaa. Keskivertosuomalainen vaan ei tiedä hyvistä subeista mitään kun koko maassa on vain yksi subiketju jolla on monopoli.

Tuoretta ja terveellistä, my ass. Leivät raakapakasteita, vihannekset toimitetaan vakuumipakatuissa muovisäkeissä, kanaan on maalattu grillausraidat, juusto on halvinta mahdollista, jne. Kattokaa niitä lihoja kun ne on siinä tiskillä, miten surullisen näköistä moskaa voi olla. Parempaa se minunkin mielestäni on kuin mäkkisonta mutta todella kaukana hyvistä subeista.

maalatut grillausraidat
Alkuperäinen kirjoittaja miettikää vähän;27346172:
Ja mun on ihan pakko ängetä kertomaan että Subway on hintaansa nähden ihan järkyttävää moskaa. Keskivertosuomalainen vaan ei tiedä hyvistä subeista mitään kun koko maassa on vain yksi subiketju jolla on monopoli.

Tuoretta ja terveellistä, my ass. Leivät raakapakasteita, vihannekset toimitetaan vakuumipakatuissa muovisäkeissä, kanaan on maalattu grillausraidat, juusto on halvinta mahdollista, jne. Kattokaa niitä lihoja kun ne on siinä tiskillä, miten surullisen näköistä moskaa voi olla. Parempaa se minunkin mielestäni on kuin mäkkisonta mutta todella kaukana hyvistä subeista.
Maalataanko ne grillausraidat oikeesti siihen kanaan :D :D :D :D

Yhteistyössä