Minkälaisen subin tilaat yleensä? Kehu ja hauku vaihtoehtoja.. :)

• Viestiketjun aloittaja veeris
  • Ensimmäinen viesti
Carnival
Kalkkuna täysjyväleivällä ja öljyllä ja balsamicolla. Käyn subista hakemassa vain hätälounasta töihin tms. ja tilaan tuon, koska se on jokseenkin terveellistä.

"vieras"
Mun lempparit on Kana Pizziola ja Spicy Italian. Myös Meatball ja grillattu kananrinta on hyviä, joskin Meatball on vähän haastava syödä kun lihapullat meinaa putoilla :D Leiväksi otan yleensä parmesan-oreganon ja väliin tulee juusto, salaatti, kurkku, tomaatti ja Southwest-kastike, joskus myös vähän Hot Louisianaa. Yleensä paahtamatta, joskus kevyesti paahdettuna. Rusina-kaurakeksillä ja persikkajääteellä. Onneksi olen juuri syönyt, muuten tekis mieli Subiin nyt heti :)

Alkuperäinen kirjoittaja Señora;27343110:
Southwest-kastike on ehdoton, muuten ei täytteillä niin väliä. Club on ihan hyvä, samoin ihan perus kana tai paahtopaisti. Leiväksi otan yleensä hunajakauran.
Muuten sama, mutta leipänä kokojyvä.

Eräässä Subissa sellainen jo vähän iäkkäämpi herrasmiesmyyjä neuvoi, että pitää siihen subiin laittaa salaatillekin kostuketta. Siitä asti olen ottanut kastikeyhdistelmän Southwestiä ja makeaa sipulia. Toimii!

Nyt alkoi tekemään mieli subia, ei olisi saanut lukea tätä. :p

sfasas
Hunajakaura-leipä, pelkät kasvikset (kaikki) ja juusto. Southwest ja valkosipuli kastike. Oregano, pippuri ja punaviinietikkaa. Joskus saatan ottaa samanhomman mutta jollain kana-täytteellä. Ja southwest-kastike ehdoton!

noup
Minäkään en löydä toimivaa yhdistelmää. :( Jotenkin tuntuu, että olipa subi sitten millainen tahansa ja täytteet sinänsä ok, jonkinlainen mehevyys/täyteläisyys puuttuu ja päädyn syömään kuivahkoa pullaleipää, josta rehut ja kastikkeet valuu kilpaa ulos.

"Neiti"
Haukun heti kanaa ;) musta se subin keitetty kana on todella mautonta. Oikeilla kastikkeilla sekin kyl menee. Hyviä on bmt (suolaisen himoon), club ja seuraavaks aion ottaa steak and cheesen, mies söi sen viimeks ja oli namin näköistä :p

Yhteistyössä