On useampikin ruokakauppa ihan siinä Levikeskuksessa.Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:Onko siellä mitään ruoka kauppoja tai kauppoja ylipäätänsä :ashamed:
Siis meettekö vko 15 vai 16Alkuperäinen kirjoittaja mama:me ollaan menossa leville huhtikuun toisella viikolla(mukaan lähtevät vauva n.1 kk ja tyttö 2,5v), lentokoneella mennään ja miehen muutama kaveri tulee autolla perässä.jännittää vähän, millainen reissu tulee, itselläkin eka kerta koneessa.ketään muita, jotka lähdössä samaan aikaan???
En kyllä lähtisi viikonlopuksi, ellen asuisi vähintään Oulun pohjoispuolella. Levi taitaa olla Suomen suurin ja monipuolisin keskus niin liikunta-,viihde-, ostosAlkuperäinen kirjoittaja Bouli:Kiitos,ei kai se auta kun lähteä siellä ensin käymään ennen kun mitään päätöksiä tekee.Itse mietin että onhan se aika pitkä matka mennä sinne asti vaikka vain viikonlopuksi,mutta loma ajat olisi sitten asia erikseen.
Määrittele suurin.Alkuperäinen kirjoittaja baby:Siis Levi on ehdottomasti suurin Suomen keskuksista ja siis sinne kun menee ekakerran niin uudestaan vaan on päästävä. Tänä talvena oltu jo 4 viikkoa ja jälleen pääsiäisenä.
LEVIIIII
Mielestäni just vilkkauden ja kehittymisen kannalta Levi on ehdottomasti suurin Suomen hiihto/laskettelukeskuksista.Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRAplain:Määrittele suurin.Alkuperäinen kirjoittaja baby:Siis Levi on ehdottomasti suurin Suomen keskuksista ja siis sinne kun menee ekakerran niin uudestaan vaan on päästävä. Tänä talvena oltu jo 4 viikkoa ja jälleen pääsiäisenä.
LEVIIIII
Mutta asiaan. Levi on vilkas ja tiivis, mökkejä on paljon, kuten myös hotelleita, ravintoloita, yökerhoja. Iltaelämä on Levillä aivan omaa luokkaansa. Seuraa löytyy varmasti sitä haluavalle. Itse mäki ja rinteet ei mitenkään hohdokkaita ole, mutta Leviltä ei ole pitkä matka Ylläkselle ja heillä onkin eräänlainen yhteislippu olemassa.
Juu minähän se olin mutta silloin ei vielä tiedossa ollut että me "joudutaan" ihan sinne asumaan/muuttamaan tai sitten minä olin miehen mukaan ymmärtänyt ihan väärin,mutta sinne me mennään ehkä vielä minä mietin vaihtoehtoja,asunto asia ei vain ole selvänä vielä kun emme me mahdu sellaiseen mökkiosakkeeseen mitä meille tarjottu asunnoksi.Minä vain en halua sitä asumismuotoa.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:olitkos se bouli sie joka kyseli aiemmin että mimmonen paikka levi ois asua ku ukko haluais sinne muuttaa? mie ja muutama muu muistaakseni siihen ketjuun kirjotettiin paljonki että mitä levillä on jne...
kerro kerro.....me ollaan menossa leville huhtikuun toisella viikolla(mukaan lähtevät vauva n.1 kk ja tyttö 2,5v), lentokoneella mennään ja miehen muutama kaveri tulee autolla perässä.jännittää vähän, millainen reissu tulee, itselläkin eka kerta koneessa.ketään muita, jotka lähdössä samaan aikaan???