Minkälainen paikka Levi mahtaa olla?

Siellä en ole koskaan käynyt mutta nyt meille tarjottu sellaista mökkiosaketta sieltä ja mietitään että kannattaako lähteä mukaan,kertokaahan siis ketkä siellä olette käyneet tai asuneet tai jopa asutte siellä nyt että minkälainen paikka se mahtaa olla?

Siitä alkaa olla 2 vuotta kun siellä viimeksi olen käynyt. Mahtanee olla muuttunut ihan hirveästi sinä aikana. :whistle:
Siellä on mökkiä mökin vieressä, aika täyteentuupatun näköinen nykyään. :snotty:

xx
Riippuu mihin aikaan vuodesta menee.
Hiihtolomaviikoilla täynnä lapsiperheitä.
Maaliskuun puolivälistä huhtikuun puoliväliin firmojen ryyppäysporukoita.
Jos iltameininki kiinnostaa niin lienee the place to be.

Kasvanut viime vuosina rajusti. Ihan uusi Sokoshotelli mm. Useita ruokakauppoja, ja muitakin kauppoja. Todella paljon porukkaa liikkeellä loma-aikoina. Rinteitä joka makuun. Lapsillekin löytyy tekemistä. Tykkään. On oltu Pääsiäisen aikoihin, hiihtoloman aikoihin ja sit syyskuulla.

Kiitos,ei kai se auta kun lähteä siellä ensin käymään ennen kun mitään päätöksiä tekee.Itse mietin että onhan se aika pitkä matka mennä sinne asti vaikka vain viikonlopuksi,mutta loma ajat olisi sitten asia erikseen.

baby
Siis Levi on ehdottomasti suurin Suomen keskuksista ja siis sinne kun menee ekakerran niin uudestaan vaan on päästävä. Tänä talvena oltu jo 4 viikkoa ja jälleen pääsiäisenä.
LEVIIIII

mama
me ollaan menossa leville huhtikuun toisella viikolla(mukaan lähtevät vauva n.1 kk ja tyttö 2,5v), lentokoneella mennään ja miehen muutama kaveri tulee autolla perässä.jännittää vähän, millainen reissu tulee, itselläkin eka kerta koneessa.ketään muita, jotka lähdössä samaan aikaan???

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
me ollaan menossa leville huhtikuun toisella viikolla(mukaan lähtevät vauva n.1 kk ja tyttö 2,5v), lentokoneella mennään ja miehen muutama kaveri tulee autolla perässä.jännittää vähän, millainen reissu tulee, itselläkin eka kerta koneessa.ketään muita, jotka lähdössä samaan aikaan???
Siis meettekö vko 15 vai 16

olitkos se bouli sie joka kyseli aiemmin että mimmonen paikka levi ois asua ku ukko haluais sinne muuttaa? mie ja muutama muu muistaakseni siihen ketjuun kirjotettiin paljonki että mitä levillä on jne...

monesti käynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Kiitos,ei kai se auta kun lähteä siellä ensin käymään ennen kun mitään päätöksiä tekee.Itse mietin että onhan se aika pitkä matka mennä sinne asti vaikka vain viikonlopuksi,mutta loma ajat olisi sitten asia erikseen.
En kyllä lähtisi viikonlopuksi, ellen asuisi vähintään Oulun pohjoispuolella. Levi taitaa olla Suomen suurin ja monipuolisin keskus niin liikunta-,viihde-, ostos
- kuin majoitustarjonnaltaan.

Alkuperäinen kirjoittaja baby:
Siis Levi on ehdottomasti suurin Suomen keskuksista ja siis sinne kun menee ekakerran niin uudestaan vaan on päästävä. Tänä talvena oltu jo 4 viikkoa ja jälleen pääsiäisenä.
LEVIIIII
Määrittele suurin.
Mutta asiaan. Levi on vilkas ja tiivis, mökkejä on paljon, kuten myös hotelleita, ravintoloita, yökerhoja. Iltaelämä on Levillä aivan omaa luokkaansa. Seuraa löytyy varmasti sitä haluavalle. Itse mäki ja rinteet ei mitenkään hohdokkaita ole, mutta Leviltä ei ole pitkä matka Ylläkselle ja heillä onkin eräänlainen yhteislippu olemassa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRAplain:
Alkuperäinen kirjoittaja baby:
LEVIIIII
Määrittele suurin.
Mutta asiaan. Levi on vilkas ja tiivis, mökkejä on paljon, kuten myös hotelleita, ravintoloita, yökerhoja. Iltaelämä on Levillä aivan omaa luokkaansa. Seuraa löytyy varmasti sitä haluavalle. Itse mäki ja rinteet ei mitenkään hohdokkaita ole, mutta Leviltä ei ole pitkä matka Ylläkselle ja heillä onkin eräänlainen yhteislippu olemassa.
Mielestäni just vilkkauden ja kehittymisen kannalta Levi on ehdottomasti suurin Suomen hiihto/laskettelukeskuksista.

missäpäin se tuleva mökkiosakkeenne on siellä
meillä on mökki siellä Nesteen lähellä. Naapurissa muutaman julkkiksenkin mökit.

Siinä Nesteellä on huoltis, hese, ravintola ja k-market.

Levin keskustaan on matkaa 2km jonne pääsee ilmasella bussilla mm. Matkaa 2km.
Hiihtoladut ja rinteet vieressä.
Tuolla keskustassa on paljon kaikkea: hotelleja, ravintoloita, mäkiä, jne.

Niileksen kotaravintolassa paras ruoka!

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
olitkos se bouli sie joka kyseli aiemmin että mimmonen paikka levi ois asua ku ukko haluais sinne muuttaa? mie ja muutama muu muistaakseni siihen ketjuun kirjotettiin paljonki että mitä levillä on jne...
Juu minähän se olin mutta silloin ei vielä tiedossa ollut että me "joudutaan" ihan sinne asumaan/muuttamaan tai sitten minä olin miehen mukaan ymmärtänyt ihan väärin,mutta sinne me mennään ehkä vielä minä mietin vaihtoehtoja,asunto asia ei vain ole selvänä vielä kun emme me mahdu sellaiseen mökkiosakkeeseen mitä meille tarjottu asunnoksi.Minä vain en halua sitä asumismuotoa.

Joten iso kiitos kaikille jotka siihen muutto ketjuun on viestiä laittanut =)

Yhteistyössä