Minkälainen mies ei kelpaa naisille?

• Viestiketjun aloittaja Miettivä
  • Ensimmäinen viesti
mies1harm.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30105251:
Aijoo, mies1 - mikä tutkimustyö?
No se liittyy kulttuureihin ja historiaan :) Ei kylläkään Suomeen. Se on valmis käytännöllisesti mut tarvin tutkintoon (tri) vielä kaksi suoritusta ja esitarkastajien hyväksynnän.

vierailija
Noh, ne miehet joista olen melko varma etteivät koskaan ole saaneet naisseuraa edes yhdeksi illaksi asuvat äitinsä/vanhempiensa luona. Ja kyseessä siis sellaset 30-50 vuotiaat miehet.

Pahimmillakin juopoilla/narkkareilla aina toisinaan joku seuralainen näkyy, toki heidän itsensä kaltainen.
Kyllä mä ainakin itsekseen asun ja onn nelikymppinen, treenaan salia soitan rumpuja , mutta silti naiset vaan aina yleensä, haukkuu ja nimittelevät, ei niistä kukaan koskaan mitenkään kehu vaikka kroppani eteen paljon työtä teen, ei oo pulla mahaa, nais suhteissani on itse tullut laitettua pillit pussiin mainitsemattomista syistä johtuen, en siis ihan kokematon oo, naiset vois opetella näkemään miehessä hyvätkin puolet, ihan vinkkinä vaan, ei sellaisen nimittelevän, väheksyvän, haukkuvat, solvaaja naisen seura kiinnosta, ihan typerän kuvan antaa vaan ittestään😥

vierailija
Kyllä mä ainakin itsekseen asun ja onn nelikymppinen, treenaan salia soitan rumpuja , mutta silti naiset vaan aina yleensä, haukkuu ja nimittelevät, ei niistä kukaan koskaan mitenkään kehu vaikka kroppani eteen paljon työtä teen, ei oo pulla mahaa, nais suhteissani on itse tullut laitettua pillit pussiin mainitsemattomista syistä johtuen, en siis ihan kokematon oo, naiset vois opetella näkemään miehessä hyvätkin puolet, ihan vinkkinä vaan, ei sellaisen nimittelevän, väheksyvän, haukkuvat, solvaaja naisen seura kiinnosta, ihan typerän kuvan antaa vaan ittestään
Kai sieltäpäin löytyy taikkuhierontafirma? Käy siellä nauttimassa elämän parhaista iloista ilman sen kummempia sitoumuksia kuin ehkä satku/krt

Tulee todella todella paljon halvemmaksi kuin vaimon ylläpitäminen eikä tule jatkuvaa nalkutustakaan ja muita vaatimuksia

Yhteistyössä