Minkälainen karvoitus muilla naisilla on reisissä?

  • Viestiketjun aloittaja Karva
  • Ensimmäinen viesti
Karva
Ihan mielenkiinnosta kyselen... :) tiedän, että itse olen karvainen nainen, mutta kiinnostaisi tietää minälaisena "normaalikarvaisilla" kasvaa karvat reisissä. Jouduteko poistamaan karvoja, miten ja kuinka usein? Minkälaisia ovat verrattuna säärikarvoihin (polvesta alaspäin)?
 
"vieras"
Onhan noissa jotain haituvia, mutta en edes kesällä niitä yleensä aja. Joskus huvikseni, mutta tulos ihan sama, kun ei niitä edes näy. On vaan vähän sileämmät sitten. Muuten olen tummakarvainen ja tummapiirteinen, muttei silti ole reisikarvoja.
 
"ap"
:O Aijaa.... Ajattelin että muut naiset vaan saa sheivattua reitensä niin tarkkaan/karva on niin hentoa ettei sheivauksesta jää jälkiä/sänkeä... Mutta taidan sit vaan tosiaankin olla asteen pari karvaisempi tapaus! :D
 
[QUOTE="ap";28925626]:O Aijaa.... Ajattelin että muut naiset vaan saa sheivattua reitensä niin tarkkaan/karva on niin hentoa ettei sheivauksesta jää jälkiä/sänkeä... Mutta taidan sit vaan tosiaankin olla asteen pari karvaisempi tapaus! :D[/QUOTE]

Onhan meitä moneen junaan karvojenkin suhteen :D
 
Kaikilla karvat
Kaikilla on kyllä karvaa reisissä, koska ainoat ihokarvattomat alueet (terveellä) ihmisellä ovat jalka- ja käsipohjat sekä limakalvot. Se reisikarva vaan voi olla lähes näkymätöntä, minullakin näkyy lähinnä vähän väritöntä nukkaa valoa vasten.
 
Peyote
Kaikilla on kyllä karvaa reisissä, koska ainoat ihokarvattomat alueet (terveellä) ihmisellä ovat jalka- ja käsipohjat sekä limakalvot. Se reisikarva vaan voi olla lähes näkymätöntä, minullakin näkyy lähinnä vähän väritöntä nukkaa valoa vasten.
No ihan kaikilla ei ole, mutta ei se oikeesti yleistä ole. Mun äidillä ihan oikeesti oikeesti ei vaan ole, mutta se on mun mielestä tosi kummallista. Mulla sitten onkin karvoja joka paikassa, naamassa ja selässä ja kaikkialla, isi on kanssa tosi karvainen.

Oon miettinyt oisko ne äidin jalkakarvat niin hentoja että ne todentotta kuluu pois kun vaatteet hankaa. Olen niitä koipia lapsena niin monesti tutkinut ja ihmetellyt.
 
vierailija
Mulla on karvoja reisissä, myös bikinirajassa, ja ajan ne uimahalliin sekä kesällä. Tuskastuttavaa hommaa, mutta ei voi mitään, en ilkeö niiden kanssakaan liikkua ilman lahkeita.
 

Yhteistyössä