Minkäkokoinen toppahaalari talveksi, kun vauva nyt n kuukauden ikäinen?

Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta:
Otitko äitiyspakkauksen? Eiköhän se haalari oo talveksi hyvän kokoinen.
Otin pakkauksen, mutta kun haluan ostaa myös toisen puvun....pakkauksen haalari -06 kun ei väreiltään niin kauheesti miellytä...vaikka tulee sitäkin varmasti käytettyä

Siina pakkauksen toppapuvussa ei kai oo kokolappua? Meidän puvussa ei ainakaan ollut, mutta ne kevytvanuhaalarit taisi olla jotain 70 (?) cm. Musta tuntuu että toi 62cm olis liian pieni, talveen on kuitenki aikaa ja pieni kasvaa hurjasti. Ota äippäpakkauksen puku mukaan ja vertaile kokoa, kun haet haalaria.

Siina pakkauksen toppapuvussa ei kai oo kokolappua? Meidän puvussa ei ainakaan ollut, mutta ne kevytvanuhaalarit taisi olla jotain 70 (?) cm. Musta tuntuu että toi 62cm olis liian pieni, talveen on kuitenki aikaa ja pieni kasvaa hurjasti. Ota äippäpakkauksen puku mukaan ja vertaile kokoa, kun haet haalaria.
Juu ei siinä mitään kokolappua ole.Eli parempi ostaa sitten 70-74 senttinen toppapuku. =)

Mulla laskettu aika vasta ensikuussa ja ajattelin ostaa toppapuvun joka on 74 senttiä. Lapsi kuitenkin vain istuu rattaissa niin se ei haittaa vaikka olisi vähän iso puku. Katsoin jostain, että 62 koko menisi 2-4 kk ikäiselle 68 koko 4-6 kk ja 74 koko 6-9 kk. Mun lapsi olisi helmikuussa puolivuotias, eli on siinä rajoilla, että onko 68 silloin jo liian pieni.

Loka
Entäpä helmi-maaliskuussa syntyvälle vauvalle ?? Oisko 56 cm puku sopiva kun ei kovin kauaa tarvis ? Ja kun pitäis kuitenki olla sen kokonen että turvakaukaloon sopii hyvin. =)

Meidän poitsulla oli 56cm vanuhaalari, kun syntyi huhtikuussa. Ei kyllä mahtunut päälle.....eikä muutkaan 56cm vaatteet, vaikka oli syntyissään 50cm pitkä. Masun ympärys rajoitti... Minä ostaisin suuremman. Ehkä 58-60cm.

Loka
Meidän poitsulla oli 56cm vanuhaalari, kun syntyi huhtikuussa. Ei kyllä mahtunut päälle.....eikä muutkaan 56cm vaatteet, vaikka oli syntyissään 50cm pitkä. Masun ympärys rajoitti... Minä ostaisin suuremman. Ehkä 58-60cm.

Joo, tuota mieki oon miettiny et jos sit ei mahdukaan :/ Neiti oli 49cm pitkä ja 3180g paino ja kyllä pienetkin vaatteet sopi ihan hyvin mutta eihän sitä koskaan tiedä minkälainen mötkö tästä toisesta tulee.

Niin juu, ja kai se on vähä aikasta vielä miettiäki :ashamed: :snotty:

Meillä esikoinen syntyny toukokuun lopulla -05 eli periaatteessa noin kuukauden teidän lasta "edellä" ja hällä oli ekana talvena Jonathanin 74 senttinen käytössä. Oli hyvän kokonen ja mahtu koko talven päälle olematta kuitenkaan liian reilu. Että itse ostaisin varmaan 68/74 merkistä riippuen.

Yhteistyössä