Minkäikäisenä sinun lapsi oli 106 senttinen?

  • Viestiketjun aloittaja pohtija
  • Ensimmäinen viesti
BJ
[QUOTE="Nuppu";23116641]3-v neuvolassa tyttö oli 106 cm ja joutui kasvukontrolliin. Hepo, joutuiko teidän tyttö?[/QUOTE]

Siis mitä, miksi? Meillä siis myös oli tyttö 3v.neuvolassa suunnilleen tuon, ei ollut mistään kontrolleista edes puhetta. Itse olen 180cm pitkä ja mies melkein 190cm, joten oli neuvolan tädin mielestä ihan normaali pituus tytölle.
 
"Nuppu"
Siis mitä, miksi? Meillä siis myös oli tyttö 3v.neuvolassa suunnilleen tuon, ei ollut mistään kontrolleista edes puhetta. Itse olen 180cm pitkä ja mies melkein 190cm, joten oli neuvolan tädin mielestä ihan normaali pituus tytölle.
No sitä minäkin ihmettelin, vaikka me ollaan "vain" 170 / 185 cm. Lähete sairaalaan, kun kasvu on ollut niin nopeaa. Itse olin ollut lähinnä ylpeä siitä, että tytölle ruoka maistuu :/ .
 
"Nuppu"
Tyttö on mennyt aika pian syntymänsä jälkeen +2 käyrällä, nyt 2-v neuvolasta asti pituus ollut siinä +3-käyrällä, mutta ei mielestäni ole mitään suurta hyppäystä tehnyt, vaan aina ollut siellä yläkäyrillä. No, ehkä uskallan itsekin lopettaa kauhean huolehtimisen asiasta, kun sairaalan lähete tieysti säikäytti äidin :( ...
 

Yhteistyössä