Minkäikäisen lapsen antaisit katsoa Poliisit -sarjaa?

• Viestiketjun aloittaja kteos
  • Ensimmäinen viesti
Meidän 7-10vuotiaat saavat katsoa, mutta ei niitä kyllä hirveästi kiinnosta. En ymmärrä miksi sitä ei saisi kouluikäiset katsoa, koska suurinosa niistä siinä olevista tilanteista on sellaisia että ne voi tulla vastaan tuola kaupungilla kulkiessa (esim. koulumatkat). Lisäksi tuo sarja tulee sitä että lapset/nuoret alkaa suhtautumaan poliisiin mieluummin ystävänä kuin vihollisena.

"vieras"
Omista lapsista annan 12, 13 ja 15 v:n katsoa. 9v on siinä rajoilla. On tosi herkkä ja reagoi aika voimakkaasti kaikkeen. Ja jää miettimään asioita.
8v ja 5v en anna katsoa.

hähh
[QUOTE="vieras";26893421]Omista lapsista annan 12, 13 ja 15 v:n katsoa. 9v on siinä rajoilla. On tosi herkkä ja reagoi aika voimakkaasti kaikkeen. Ja jää miettimään asioita.
8v ja 5v en anna katsoa.[/QUOTE]

Saako lestadiolaiset ylipäänsä katsoa töllöä?

yeju
7v ja 6v katsovat meidän seurassa. ovat todella kiinnostuneita poliisin työstä ja kyselevät ohjelman aikana kaikesta. Minusta tuo on hyödylistä. Tietävät minkälaisia ihmisiä kadulla voi tulla vastaan.

"sondersson"
Meillä ei kukaan kato mut jos tuo 5-vuotias kiinnostuis niin sais kyllä kattoo. Mulle on ihan se ja sama mitä nuo kattoo telkusta tai netistä, minä ne kuitenkin kasvatan.

53777
Meillä ei sitä kukaan yleensä katso. Joskus satunnaisesti kyllä, jos ei muuta tekemistä ole. Kouluikäisen antaisin katsoa. Tietysti riippuu kovasti lapsen luonteesta, jollekin 7-vuotiaalle voi olla liian hurjaa, toiselle taas ei alkuunkaan. Eihän noissa sinänsä mitään kamalaa tapahdu esim ampumisia tms, yleensä jotain juoppoja vaan poimivat kyytiin.

"Vieras"
Mä en itse ole seurannut ko. sarjaa kuin pari jaksoa ja toisella kerralla sattui tulemaan paikalle 7-vuotias tytär. Olin yllättynyt hänen kommentistaan "Ai, poliisit onkin kilttejä ihmisiä"
En tiedä, mistä hän oli saanut päähänsä, että poliisit eivät olisi kilttejä. Liekö mieltänyt jotkut piirrettyjen rankkurit poliiseiksi :D

Mutta ap. kysymykseen viitaten, tällä hyvin pienellä ohjelman kokemuksella sanoisin, että ehkäpä just tuollaisen 7-vuotiaan antaisin katsoa.

Yhteistyössä