Minkäikäiselle pojalle tarttee ostaa jo dödöä ja kasvojenputsaus ainetta finnejä vastaan

  • Viestiketjun aloittaja jköl
  • Ensimmäinen viesti
älä ainakaan clerasilia osta..siitä on kuulemma enemmän haittaa kun hyötyä.enkä mä ostais kasvojen puhdistusaineita,kun vasta sitten kun kasvoissa on oikeesti jotain mustapäitä,finnejä tms epäpuhtauksia.dödön käyttö meillä alotettiin ( tyttö tosin mulla ) 9 v:nä hikoilun takia,joten ei siihen mitään ikärajaa ole..
 
"noh"
Dödöä tarvitsee kun kainalot alkaa haista. Eikös tuo ole selvä asia. Meillä tyttö 7-v käyttää jo välillä dödöä. Kasvojen pesuun kannattaa alkaa käyttää jotain puhdistavaa ainetta kun siltä näyttää että ihoon tulee epäpuhtauksia. Meidän 7-v tyttö käyttää välillä sebamedia.
 
Näin
Meillä poika alkoi käyttämään dödöä 9-vuotiaana, käytti kesän ajan, sitten 10-vuotiaasta säännöllisesti. Nyt 11-vuotiaana on käyttänyt kasvojen puhdistukseen rasvoittuvalle iholle tarkoitettua puhdistusvaahtoa, mutta vain tarvittaessa eli pari kertaa. Ei taida olla näiden tuotteiden käyttö niinkään iästä kiinni vaan lapsen kehitysasteesta.
 
"tytön äiti"
Ei kannata alkaa käyttää mitään mitä ei tarvitse! Älytöntä että myydään vauvan shampoota kaupassa - eihän vauvan hiukset rasvoitu. Sitä aletaan käyttää murrosiässä, kun hiukset alkavat rasvoittua. Sama dödön kanssa. Sitten kun alkaa hikoilla että tarvitsee dödöä niin sitten aloita käyttö. Turhaa sitä alumiinia tunkea pikkulapselle! Ei kasvojakaan kannata pestä aineilla jos ei ole tarvetta.
 
ads
Meidän 11-vuotias esikoispoika ei vielä "haise" yhtään miltään rankankaan urheilusuorituksen jälkeen. Siitä syystä ei vielä ole dödöjä osteltu, mutta heti kun siltä "haisee" tai poika itse pyytää, niin dödö ostetaan. :D
 
"vieras"
Tyttö 10v haiskahtaa joskus hieltä, dödö on, mut käyttää sitä vain satunnaisesti. Ja ei se mua haittaa, kemikaalit ehtii vetää elimistöönsä myöhemminkin. Naamanpesuaineet ehkä murrosiässä, miks pitäis olla aiemmin...

Samasta syystä en pese kohta 3v pojan hiuksia vielä shampoolla, ehtii ne naishormoneja elimistöön tuovat shampoot myöhemminkin alottaa..
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24835656]
Samasta syystä en pese kohta 3v pojan hiuksia vielä shampoolla, ehtii ne naishormoneja elimistöön tuovat shampoot myöhemminkin alottaa..[/QUOTE]
Mikset valitse jotakin luonnonkosmetiikkaa?
 

Yhteistyössä