Minkähän takia mulle tulee...

7päivää lehti, vaikken sitä ole tilannu... :whistle:
Sitä on nyt tullu 3 numeroa ja luulin että se eka oli näytelehti. Tänään sit huomasin, että se onkin lahjalehti. Eikös se silloin tarkoita, että joku ois sen mulle lahjaks tilannu? Ei vaan ole aavistustakaan, että kuka...

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mutta laitas mulle uusi puhelinnumerosi.... :whistle: Viimeistään ens kesän HIM keikalla nähdään :whistle: :D
Oi hitsi, sori olen kokonaan unohtanu :ashamed: :ashamed: :ashamed: Ootas hetki ni laitan... Juu, kesällä nährään! Sä varmaan sit löydät mut taas jostain festareilta helposti. Seuraat vaan auringonkukkaa.... ;) :D :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Mutta laitas mulle uusi puhelinnumerosi.... :whistle: Viimeistään ens kesän HIM keikalla nähdään :whistle: :D
Oi hitsi, sori olen kokonaan unohtanu :ashamed: :ashamed: :ashamed: Ootas hetki ni laitan... Juu, kesällä nährään! Sä varmaan sit löydät mut taas jostain festareilta helposti. Seuraat vaan auringonkukkaa.... ;) :D :wave:
Ei kettu, kerkesin jo unohtaa ja ihmettelin että kuka mulle laittaa oudosta numerosta viestiä! :LOL: :LOL: :whistle: Munkin pitää keksiä jotakin yhtä näkyvää kun se auringonkukka :D

Mulle tuli Kaks+ lehtiä kolmena kuukautena peräkkäin (siis 3 kpl yhteensä). Ihmettelin moista mutta syykin sitten paljastui viimeisen ilmaislehden tulon jälkeen. Puhelinmyyjä soitti ja kysyi mitä mieltä olin noista lehdistä ja että laitetaanko tilaus vetämään..

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Ei kettu, kerkesin jo unohtaa ja ihmettelin että kuka mulle laittaa oudosta numerosta viestiä! :LOL: :LOL: :whistle: Munkin pitää keksiä jotakin yhtä näkyvää kun se auringonkukka :D
Tietenkin herättelit jo toiveita salaisesta ihailijasta ;) :D
Kuule, laita sä vaikka stringit ongenvapaan, nekin erottaa joukosta aika hyvin :xmas: :D

Yhteistyössä