Minkä verran olet samalla paikkakunnalla asuvan äitisi kanssa tekemisissä? Minä olen kuulemma liikaa...

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ne, joiden äiti on kuollut, tai asuu kaukana ei tarvitse vastata.

Mutta miten teillä, joilla oma äiti asuu samalla paikkakunnallakuin te, paljonko olette tekemisissä? Näette? Puhutte puhelimessa tmv?

"vieras"
Äiti asuu n. 4km:n päässä ja nyt kun olen hoitovapaalla käydään lasten kanssa joka toinen tai kolmas päivä. Jos ei käydä niin sitten kyllä soitellaan joka toinen päivä.

Foortti harmaana
Jos mä haluun olla yhteyksissä soitan tai laitan viestiä tai meen käymään.
Jos sillä on jotain jäkätettävää (esim lapsista, joita se näkee koululla joka päivä) se laittaa mulle tekstaria...

Joskus sunnuntaisin mennään syömään sinne, ei enää kovin usein, kun ollaan siivouksien tiellä ja tehdään sotkua esim olemalla vaan.

Eli aika yksipuolistahan toi on.

ei liikaa
Mulla ja äidillä on välimatkaa noin 200 m ja joskus pari kertaa viikossa nähdään tai käydään,mut sit joskus menee useampi viikko et ei olla nähty(no pari vkoa on maksimi) Käydään usein kauppareissut heittämässyhdessä tai kirppistellään tjm:)

Ei tuo ole liikaa toki jsokus on hyväolla omissa oloissa

Voidaan soitella muutaman kerran viikossakin, mutta vähintään kerran. Pyritään myös käydäkin ehkä kerran viikossa puolin ja toisin. Välillä ei ehdi, niin ei ehdi. Mitään paineita asiasta ei kumpaankaan suuntaan olla otettu. Välillä vaan on enemmän aikaan viettää yhdessä ja välillä voi tulla kolmenkin viikon tauko näkemisessä. Sitten taas soitellaan. Samassa kaupungissa siis asutaan. Kuitenkin noin 20km välimatkaa.

"mä"
arkena päivittäin kun ollaan samassa työpaikassa, soitellaan joskus jokapäivä ja monesti tai sit päivä- kasi väliä. käydään kylässä harvemmin ehkä 1kerran/2viikossa

"vieras"
Mun mittapuun mukaan te käytte ja soittelette tosi usein.

Mun äiti asuu 40 km päässä, soitellaan 1 krt/2 viikkoa ja käydään 1-2 krt kuukaudessa. Joskus toki useamminkin.Äiti on eläkkeellä, lapsi 6v siellä yökylässä 2-3 krt/vuosi

hmmmm
Meillä välimatkaa reilu 10km ja nähdään yleensä ainakin kerran viikossa,joskus useammin.Äiti on vielä töissä,muuten nähtäisiin useammin. Soitellaan vaihtelevasti muutaman kerran viikossa,harvemmin on välissä montaa päivää niin ettei kuulumisia vaihdeta. Minusta on vaan rikkaus,että on paljon tekemisissä vanhempiensa kanssa!Eri asia on sitten jos tyyliin tarvitsee kaikkeen vanhempiensa mielipiteen eikä ole tavallaan ikinä irtautunut heistä.

Keittiönoita
Eikö teillä ole napanuora vielä katkennut?

*muoks* Lähti liian aikaisin. Siis mukavaahan se on, että pitää tiiviisti yhteyttä äitiin, mutta jos olisitte miehiä, niin vaimojenne mielestä napanuoranne äitiin ei olisi katkennut ja vähempikin yhteydenpito riittäisi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä