Minkä värisissä vaatteissa olette olleet kastejuhlissa?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mietin vain, että onkohan oma asuni liian värikäs (koralli). Tiedän, että yksi vieraista pukeutuu mustaan, yksi harmaaseen ja yksi ruskeaan. Oma asuni on kuin huutomerkki niiden joukossa..

huisin hauskaa
lapsen juhlassa voi olla väriä, ei ne ole hautajaiset. eli kyllä mä laittaisin jotain itseni näköistä, mukavan väristä, mistä lapsikin tykkää. vaikka valkoinen punapalloinen mekko :D

hellsbells
Hmm... Kyllä mulla kai yleensä on ollut tummaa päällä. Ihan vaan siksi, että suuri osa mun vaatteistani on tummia.. Mutta kyllä kastejuhlaan voi ja kannattaa pukeutua värikkäästikkin, ilonen juhlahan se on.

Mitä sitten jos vaatteesi on kuin huutomerkki muiden "tylsien" väristen vaatteiden joukossa? Jos vaate on kaunis ja sopii sinulle niin sehän on hyvä. Ja kiva jos kastejuhlassa on vähän väriäkin mukana. Kyseessä kuitenkin iloinen perhejuhla :)

Mulla omien lasten ristiäisissä ollu valkoista + turkoosia ja toisella kertaa valkoista + punasta.
Vieraista osa mustiin/tummiin pukeutuneita, osa valkoisiin ja loput värikkäitä.
ja taispa jollain olla ihan vaan farkut ja huppari päällä..

"a.p"
Mitä sitten jos vaatteesi on kuin huutomerkki muiden "tylsien" väristen vaatteiden joukossa? Jos vaate on kaunis ja sopii sinulle niin sehän on hyvä. Ja kiva jos kastejuhlassa on vähän väriäkin mukana. Kyseessä kuitenkin iloinen perhejuhla :)
Mietin vain, että jos muut vieraat ja lapsen vanhemmat ovat pukeutuneet kauniin neutraaleihin väreihin ja ite vetäsen päälle väripommin. Niin tuntuuko se jotenkin huomionhakuiselta? Heh, ehkä taidan analysoida kuteitani liian syvällisesti.

[QUOTE="a.p";28101503]Mietin vain, että jos muut vieraat ja lapsen vanhemmat ovat pukeutuneet kauniin neutraaleihin väreihin ja ite vetäsen päälle väripommin. Niin tuntuuko se jotenkin huomionhakuiselta? Heh, ehkä taidan analysoida kuteitani liian syvällisesti.[/QUOTE]

Jokainen kai pukeutuu sellaiseen ja sen väriseen vaatteeseen, mikä sopii itselleen ja missä kokee näyttävänsä parhaimmlta? Toisen tyyli voi olla hillitty ja töisen hyvinkin värikäs tai koristeellinen.. Pääasia on että itse viihdyt omissa vaatteissasi ja omassa tyylissäsi. :)

"Saana"
Mulla oli aikoinaan miehen siskontyttären kastejuhlassa vaaleansininen kotelomekko, sellaista vähän juhlavampaa kangasta. Muistelen että mulla oli myös samaan sävyyn korkkarit. Näytti ihan hyvältä ruskettuneen ihon kaverina (kastetilaisuus oli heinäkuussa ja siihen aikaan vielä otin kesäisin aurinkoa).

Hyvin voi mielestäni laittaa korallinpunaista!

La Paset
[QUOTE="helmee";28101416]Kastenjuhlan etikettiin kuuluu, että kaikilla on valkoiset vaatteet. On todella moukkamaista pukea muun väriset vaatteet :heart:[/QUOTE]

Minä satun tietämään pukeutumisasioista yhtä sun toista. Kastejuhlaetikettiin EI missään nimessä kuulu pukeutua valkoiseen. Luehan tarkemmin.

Yhteistyössä