Minkä väriset vuodevaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lakana on valkoinen, tyynyliinat valkomustat Muumi-aiheiset (joo, lahjaksi saadut :D ), pussilakana on vaaleansininen.
Kaikki ilmestyneet meille vuoden sisällä, en muista mistä enkä hintoja.

Pidän joo. Ehkä en olisi itse valinnut Muumi tyynyliinoja, mutta onhan ne toisaalta ihan kivat.

Beige lakana.
Beiget pussilakanat, toinen puoli rairallinen toinen kukikas ruskean sävyissä.
Jotexsilta tilasin . Oli 4,90€ kpl.
Ihanan pehmeät:) pidän näistä.

Meillä on nämä Ikeasta:
Tykkään. :)

lyckoax-pussilakana---tyynyliina__0177704_PE330667_S4.JPG

Punaruaskea aluslakan, valko-ruskeakuvioiset tyynyliinat ja pussilakanat. En mä noista kamalasti tykkää: materiaali on miellyttävän tuntuista mutta värimaailma ei tunnu ihan omalta. Lahjaksi saadut.

Öö, oisko valkoinen lakana ja jotku sini-valkoraitaiset pussilakanat ja siniset tyynyliinat? Useamman vuoden vanhat. En ihan oikeasti muista, en paljoa ajattele kun vaihdan lakanoita. Tykkään kyllä hyvä laatuisista lakanoista, ne pysyy hyvinä vuosia. En ole ajatellut, että lakanat ois jotenkin tärkeät sisutuksen kannalta, ne vaihetaankin niin usein, ettei kauheasti jaksa miettii minkä väriset milloinkin laittaa. Aamulla sänky petataan ja illalla avataan kun mennään nukkumaan, joten ei niitä lakanoita kauheasti kyllä päivän valossa tai edes lampun valossa ihaile.

[QUOTE="vieras.";29698159]En ole ajatellut, että lakanat ois jotenkin tärkeät sisutuksen kannalta, ne vaihetaankin niin usein, ettei kauheasti jaksa miettii minkä väriset milloinkin laittaa. Aamulla sänky petataan ja illalla avataan kun mennään nukkumaan, joten ei niitä lakanoita kauheasti kyllä päivän valossa tai edes lampun valossa ihaile.[/QUOTE]
Mä kyllä yritän saada vuodevaatteet sointumaan makarin muuhun sisustukseen, vaikka joskus jopa jaksaisinkin heittää sen sänkypeiton niitä peittämään päiväksi - kyllähän sen itse tietää, jos väriharmonia on poskellaan, vaikkei se muille näkyiskään. :D (Jokaisella on omat outoutensa... :) ) Aina ei vaan onnistu, kun nuo lahjaksi saadut eivät välttämättä ole "mun värisiä", muttei niitä käyttämättäkään viitsi jättää pelkästään tästä syystä.

Keltainen pussilakana aluslakanana ja ruusukuvioiset vaaleapohjaiset pussilakanat ja tyynyliinat. Ovat jo useita vuosia kestäneet. Lahjaksi saatuja.

eikä mies ole homostunut, vaikka palstalla sanottiinkin, ettei mies voi kukkalakanoissa nukkua.:D

Aluslakana on luonnonvalkoinen anttilasta ostettu ainakin 10v sitten, miehen peiton päällä on vaalenpuna-valkoraidalliset toisella puolella vaaleanpunaisia kukkia pussilakana, ostettu noin 10v sitten anttilasta, tyynyliinä kirkkaanvihreä siniruudullinen ostettu joskus jostain.
Oman peittoni päällä on valkoinenpussilakana jossa iso punainenruusu ja teksi, ostettu hobby hallista vuonna 2000. Tyynyliina valkoinen jossa monta pientä ruusua, ostettu hobby hallista varmaan 15vuotta sitten.

aluslakana vaaleansininen, äidin tai isän perintöä, mustavalkoraidalliset pussilakana ja tyynyliinat tuplaleveissä (ostettu punaisen ristin Kontti-kaupasta) ja vaaleansinikukallinen pussilakana ja tyynyliina "yksinnukuttavissa". (jälkimmäiset saatu lahjaksi joskus 20 vuotta sitten)
Kaikki peitellään päivällä mustalla päiväpeitolla jos satutaan muistamaan.

Yhteistyössä