Mulla oli oranssit.Sellaista sametin tapaista.
vieras 25.04.2010 #3 Sammaleenvihreät, joissa oranssi vuori. Ulkokuori keinonahkaa tms ja sisäpuoli froteeta. 1970 luvulla olen syntynyt.
Sammaleenvihreät, joissa oranssi vuori. Ulkokuori keinonahkaa tms ja sisäpuoli froteeta. 1970 luvulla olen syntynyt.
Tiedän 25.04.2010 #12 Mulla oli tumman vihreät. Vuosimallia -71. Ja nyt niissä vetelee päikkäreitä meidän pikku-ukko, mummilassa. Hyvin pelaa!
Mulla oli tumman vihreät. Vuosimallia -71. Ja nyt niissä vetelee päikkäreitä meidän pikku-ukko, mummilassa. Hyvin pelaa!
Koivunkäpy 25.04.2010 #13 Emmaljungan ruskeaa samettia olevat kärryt oli meillä. Samanlaisissa mutta viininpunaisissa on meidän kaksi muksua koisannut.
Emmaljungan ruskeaa samettia olevat kärryt oli meillä. Samanlaisissa mutta viininpunaisissa on meidän kaksi muksua koisannut.
SininenSatutar 25.04.2010 #15 Mulla on ollu sellaset kelllertävän kukertava keinonahkaa olevet vaunut... :x 1970 luvulla oon syntynyt...
Mulla on ollu sellaset kelllertävän kukertava keinonahkaa olevet vaunut... :x 1970 luvulla oon syntynyt...
nedra 25.04.2010 #18 Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree: Tummanruskeaa vakosamettia Click to expand... Mun mielestä mulla on ollut tuollaiset kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree: Tummanruskeaa vakosamettia Click to expand... Mun mielestä mulla on ollut tuollaiset kanssa.
isoäiti mölykylästä 25.04.2010 #21 ei ole ollut vaunuja. isä ja äiti ei raskineet ostaa niitä, koska maalla naapureihin pystyi vauvan joko kantamaan tai lykkäämään maitokärryillä. mutta sellaiset työntörattaast kun osasin istua oli ja ne oli sellaiset paskan ruskeat
ei ole ollut vaunuja. isä ja äiti ei raskineet ostaa niitä, koska maalla naapureihin pystyi vauvan joko kantamaan tai lykkäämään maitokärryillä. mutta sellaiset työntörattaast kun osasin istua oli ja ne oli sellaiset paskan ruskeat
Naksuvarvas 25.04.2010 #24 Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree: Tummanruskeaa vakosamettia Click to expand... Mulla kans!
vieras01 25.04.2010 #25 Hopeanharmaat =) Ensimmäisiä yhdistelmiä mitä tuli markkinoille Suomessa, äiti kävi ja oikein tilasi sen väriset =)
Hopeanharmaat =) Ensimmäisiä yhdistelmiä mitä tuli markkinoille Suomessa, äiti kävi ja oikein tilasi sen väriset =)