Minkä takia Kelan pitää olla niin vaikee

Siis kaikki niiden säädökset on sanonko mistä... :headwall: :headwall:

kotihoidontuki on käsitelty eilen jolloin oli maksupäivä ja asiointi palvelusta katoin ni se maksupäivä on nyt sitte 29.6. ja yhtään rahaa siis ei ole...tolloin tulee mulle nyt sitte 2kk rahat mut milläs mä elän tän ajan??laskujaki ois vaikka muille jakaa ja pitäis varmaa syödäkki....

:headwall: :headwall: :headwall:

ai nii ja täs on sit juhannuski välissä...täytynee syyä pelkkää hernekeittoo ja olla koko juhannus vaan kotona...

eihän tässä voi ees kohta kauppaan lähtee ku auto pitäis tankata mutta milläs tankkaat...PRKL

Soita sinne. Mulle ei tullut yhtä tukea välissä, vaan se oli jostain syystä siirretty seuraavaan maksuun, eli olisi tullut kanssa 2 kk kerralla. Soitin sinne ja sanoin , että pitäisi tämäkin kuukausi elää sain toisen kuukauden erän aikaisemmin maksuun ja tuli tilille parissa päivässä.

Mulle tuli tänään kotihoidontuen hoitolisän tarkistuksesta päätös. Ja mun tulojen kohdalla oli palkkatulo luontaisetuineen... Muuten hyvä, mut en tietääkseni ole töissä missään. Enkä mee niin huonolla palkalla ku siinä oli :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja toivoton yritys:
Soita sinne. Mulle ei tullut yhtä tukea välissä, vaan se oli jostain syystä siirretty seuraavaan maksuun, eli olisi tullut kanssa 2 kk kerralla. Soitin sinne ja sanoin , että pitäisi tämäkin kuukausi elää sain toisen kuukauden erän aikaisemmin maksuun ja tuli tilille parissa päivässä.
soitin sinne niin sanoivat että lastenhoidon tukea maksetaan vaan kerran kuussa ja jos siihen päivään ei kerkeä niin he eivät voi sitä kuulemma laittaa maksuun kuin vasta taas seuraavan kuun viiminen päivä..täti siellä väitti ettei tietokone anna tehä niin..

ja mun vikahan se oli kun en sitä sinne aikasemmin vieny mut mullapa olikin auto rikki..mua ottaa niin päähän..prkl :headwall: :headwall:

no ei auta muutaku kärsiä...

Yhteistyössä