minkä rotuisia koiriia teillä on?

  • Viestiketjun aloittaja äitee
  • Ensimmäinen viesti
Meillon vaan Puppe ja Vuhti. Vuhti nukkuu esikoisen sängyssä joka yö ja Puppe tuolla vauvan korisängyssä mehupullonsa kanssa. :whistle: :whistle: :whistle: Miltei päivittäin leikitään ja lauletaan koirien kanssa ja sit ne on taas helppo unohtaa jonnekin lelukorin pohjalle tai sängyn alle. :whistle: :whistle: :whistle:

Joo ei oo siis oikeita koiria meillä
 
Alkuperäinen kirjoittaja finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiljuset:
Landseer.
Mä oon tämmösestä joskus haaveillu, mut sitten päädyin podhalanskiin (siis owczarek podhalanski).
Joo, podhalanskit on kanssa mahtavia, mutta meillä mies ei oo koskaan ollu kovin koira ihminen, niin lansu oli sopivin vaihtoehto. Ei oo muita viettejä kun vedestä pelastaminen

:D
 
finttu
Alkuperäinen kirjoittaja Kiljuset:
Alkuperäinen kirjoittaja finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiljuset:
Landseer.
Mä oon tämmösestä joskus haaveillu, mut sitten päädyin podhalanskiin (siis owczarek podhalanski).
Joo, podhalanskit on kanssa mahtavia, mutta meillä mies ei oo koskaan ollu kovin koira ihminen, niin lansu oli sopivin vaihtoehto. Ei oo muita viettejä kun vedestä pelastaminen

:D
Ei oo munkaan mies ja sen kyl huomaa, ku on ottanu tämmösen vartioivan koiran. Mun eka oli mulla jo sillon sinkkuaikoina eikä sen kans ollu mitään ongelmia, mun tän kans on mies päässy pehmoileen murkkuiässä (ja on vähän pilalla...)
Mut kyl mun taas pentukuume nousee ja oon sanonu, et seuraavan koulutan MINÄ yksin. Mies saa sanoa sille vaan "päivää" kun tulee töistä kotiin, kunnes koira täyttää vuoden.
 

Yhteistyössä