MInkä moinen rytmi teitin n.1-vuotiaalla ( meillä ihmettelijöitä riittää)

:ashamed:
ihan mielenkiinnosta kysyn kun meillä ihmettelevät tuota 1vuotiaan varsinkin UNIA(jopa neuvolassa)
eli 06 aikaan isommat herättävät vuosikkaan
07 aamupalaa
08:30 nukahtaa ulos rattaisiin, kun vien isointa eskariin
10 jälkeen heräilee
11 syö ruokaa
13-> on jo uudelleen nukkumassa ( nukkuu 1-2tuntia)
ulkoillaan
15-> syödään jotain välipalaa
17 ruokaa nassuun
19 iltamaidon saa ja puuroa
20 nukkuu jo sikeästi

( nukkuuko kaikkien n 1 vuotiaat vain 1 unet? meillä nukutaas joskus jopa 3 unet, neuvolassa sanoivat että pitäs 1 vaan alkaa nukkumaan, MIKSI? jos kerran on rättipoikki ja nukahtaa helposti päivälä ja yöllä nukkuu läpi yön! )
:eek:

En mäkään ymmärrä että miksi, jos päivät ja yöt menee hyvin noin. Meillä nukutaan yöt n. 21 alkaen aamulla 06:30-07:30 saakka ja päivällä yhdet päikkärit, n. 12-14(-15) eli unen määrä on aika sama, meillä nukutaan vaan kahdessa pätkässä. Aamulla on usein kyllä ihan rättiväsynyt joskus 9-10 aikaan, mutta piristyy sitten ruokaa kohti mennessä. Jos ollaan esim. autolla tai kantoliinan kanssa liikenteessä, niin nukahtaa varmasti tuolloin aamulla.

Heidu
mun mielestä tuo kuullostaa ihan normaalilta.
meilläkin on nukahdettu aamupäivä unille, kun heräillään ajoissa.

Mä oon ainakin aina suodattanut kaikki neuvolan neuvot aika kovalla suodattimella.
Itse parhaiten lapsesi tunnet =)

Ei minusta tossa oo mitään ihmettelyä, meillä 1v2kk kanssa mennään melkein samalla aikataululla elikkä parit tunnin toista unet vielä nukutaan päivällä ja yö unet ihan kunnolliset 10-11h. Tyttö hyvin jaksaa, se pääasia. Kylläpä ne unet siitä vähenee luonnostaan. =)

neuvolla tädin pahin painajainen ;)
Alkuperäinen kirjoittaja 0204:
:ashamed:
ihan mielenkiinnosta kysyn kun meillä ihmettelevät tuota 1vuotiaan varsinkin UNIA(jopa neuvolassa)
eli 06 aikaan isommat herättävät vuosikkaan
07 aamupalaa
08:30 nukahtaa ulos rattaisiin, kun vien isointa eskariin
10 jälkeen heräilee
11 syö ruokaa
13-> on jo uudelleen nukkumassa ( nukkuu 1-2tuntia)
ulkoillaan
15-> syödään jotain välipalaa
17 ruokaa nassuun
19 iltamaidon saa ja puuroa
20 nukkuu jo sikeästi

melkein niinko meillä oaitsi että meillä isi vei eskarilaisen...muuten ihan samat kuviot kaks kolme kertaa joskus nukkuu, jos väsyttää.. muuten kyllä 'äidin iloksi' nukkuu vaan yhdet...

( nukkuuko kaikkien n 1 vuotiaat vain 1 unet? meillä nukutaas joskus jopa 3 unet, neuvolassa sanoivat että pitäs 1 vaan alkaa nukkumaan, MIKSI? jos kerran on rättipoikki ja nukahtaa helposti päivälä ja yöllä nukkuu läpi yön! )
:eek:

Meillä tyttö tänään tasan 1v4kk.
Menee nukkumaan illalla klo21 maissa herää siinä klo9:30-10:30 maissa. (nytkin nukkuu vielä yö uniansa) Päikkäreille menee siinä klo14 maissa ja heräilee klo16:30-1700.

Meillä siirrytty yksiin päikkäreihin 10kk iässä.

neuvola tädin pahin painajainen;)
melkein niinko meillä oaitsi että meillä isi vei eskarilaisen...muuten ihan samat kuviot kaks kolme kertaa joskus nukkuu, jos väsyttää.. muuten kyllä 'äidin iloksi' nukkuu vaan yhdet unet

tämä olio miun osa.........sori..........

Yhteistyössä