minkä mittainen on teistä lyhyt mies?

• Viestiketjun aloittaja "kysyn"
  • Ensimmäinen viesti
"kysyn"
Tuli mieleen tuosta vehkeiden koko pitkillä ja lyhyillä miehillä -ketjusta että minkä pituisia miehiä te pidätte lyhyinä? Mun uusi miesystävä on 175 cm ja on musta lyhyt, kun edelliset on olleet kaikki jälestään päälle 190 cm. Eli tottumiskysymys kai.
Itsellä pituutta 166 cm.

no enpä ole pohtinut asiaa,, mieheni on mua lyhyempi, hän n 170 ja ite 178, mut eipä tuota tuu aateltua et se jotenki paha juttu olis.. tosin moni luyhyt mies kärsii ns pienen miehen syndroomasta, eli ego paisuu niin ettei mahu samaan tilaan ite miehen kans, ja sit pitää mahtailla ja komennella kaikkia, onneks mun mies on tuossaki omituinen luonnonoikku

• Tykkää
Reactions: astrolabe
175cm mies ei ole mielestäni lyhyt.
Itse olen 168cm.

Eipä sillä pituudella niin väliä.

How ever...seisaallaan kun nai vaikkapa takaa, täytyy kaiketi käyttää jakkaraa:D

No Bootyn manitsema 155cm vois olla jo aika lyhyt sekä miehelle että naiselle.

"jaa-a"
Mun mies 169cm, mutta en osaa pitää häntä lyhyenä, kun olen itse vaan 149cm :) Kai se on niin, että vakka kantensa valitsee, pätkä akka ja melkein pätkä ukko sopii hyvin yksiin, eipähän tunnu kummastakaa liian lyhyeltä, saa nähä millanen pätkä vaavista tulee.. :D

"vieras"
Alle 180 senttinen. Tämä mielipide on kyllä sinäänsä hölmö, kun itse olen 155 senttinen. Oma mies on 190 senttinen, joten olen tottunut katsomaan sitä niska kenossa ja paljon sitä lyhyemmät tuntuvat lyhyiltä. :D

Yhteistyössä