Meillä on 7hlö Opel Sintra, ihan hyvä auto ikäisekseen ja iloinen yllätys Opeliksi.
Sit on 9hlö VW Transporter, ihan ok, mahdutaan ainakin koko porukka kunnolla... Tosin välillä tekee tiukkaa jos on poikien lätkäkassit yms mukana.
Ford Sierra -93, viimeinen mohikaani ennenku Sierra muuttu Mondeoksi.
Ollaan oltu tyytyväisiä, täysin ruosteeton menopeli ja kulutuskin perin pieni. Nopeutta kuitenkin löytyy ja kiihtyy muksasti kun pitää vaikka rekka ohittaa. Ja onpa se joskus ukolla mukava nöyryyttää bemariamiksia liikennevaloissa
Nyt Audi quattro A4, farkkumalli. Ihan mahtava auto, mä tykkään.
Aikaisemmin ollut sellaisia kasoja p*skaa ettette uskokaan, 500 ?:n röttelöitä jotka olin rautalangalla pitänyt kasassa. Niitä ei ehkä tähän vertailuun tarvi ottaa
Kakkosautona bemari, ihan tyytyväisiä ollaan vaikka ei mitään bmw-tyyppejä ollakaan.
Ykkösautona meillä on aiemmin ollut audi ja nyt on uus audi tilauksessa koska se on ainoa hyvä auto (meidän mielestä, tästä kai ihan turha kinata ). Kunnes se valmistuu ja rantautuu meille niin meillä on vuokra-auton Volkswagen passat. Kyllähän silläkin kauppaan pääsee, mut siitä puuttuu kaikki mukavuudet ja ulkonäölliset jutut mistä me tykätään. Eli ei olla erityisen tyytyväisiä siihen. Onneks enää pari kk tarvii sillä ajella.
meil on 3 autoa, Subary Legacy nelivedolla, Nissan Almera Sportdeck ja Solifer ducato 644, ollaan tyytyväisiä eikä noissa ole koskaan ollu mitää vikoja tms. Hyviä ajettavia..
Mun eka auto oli Opel Kadett ja se oli kerrassaan loistava auto!
Nykysin löytyy Opel Omega joka tuntuu kans oikein mukavalta, tosin en ala sitä liikaa kehumaan ennen ekaa katsastusta!
Ford Mondeo, paras auto, joka mulla on koskaan ollut. On ollut myös Mazda, Opel, Toyota ja toinen Ford malli. Fiatilla olen myös paljon joutunut ajamaan, ja Suzukilla.
Mul on A5zz3 alligaidshh, hyvin toimii ja kauppaan pääsee. sit on myös porche 911, se otetaan jos lähetää koko perheen voimin lomailemaan ym pitkälle reissulle. suosittelen +++++
Just näin. Saabi kestää, on lämmin ja liikkuu. Tykkään.
Muoks. On meillä sitten kiukkunen rellu, kovaa kulkee mutta tuntuu kuin pahvilaatikon kyydissä istuis. On myös ollut Pontiac safari *lääh* mutta kulutti liikaa perhekäyttöön, on myös ollut ford scorpio mistä ei oo mitään mielipidettä, äkkiä se piti pois alta saada..
Skoda Octavia 2005, enkä vaihtais pois paitsi nyt hotsittais ostaa toi uus malli
Kokemusta Saabista (en tykänny) Fiatista (tais viihtyä mun alla 2kk) Opel (no joo 5 huoltoa puolen vuoden sisällä riitti mulle...)
Volvo 240 -88 erittäin tyytyväinen olen ollut (juu ei ole ohjaustehostinta, mihin sitä tarvii)
Volvo 142 -69 , noh, meneehän se kesäisin.
Datsun kingcap -85, turhan ahdasta koko perheen autoksi, kolmipaikkainen. menee kun on pakko.
Meillä bmw, 500 sarjalainen, sedan. Vielä mahdutaan hyvin, mutta voipi olla että farkkuun vaihtuu jossain vaiheessa. Merkki on ollut luotettava, hyvä ajomukavuus, kaunein tietämäni tavisauto....ikää on, mutta eipä se juuri tunnu.