Joo no ei takuulla tee 3kk saappailla mitään.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Juu ku kattelin alennusmyyntejä ja siellä olis just ton kokosia kenkiä...
Ei niillä vaan taija tehä mitään...
Yhet tosi hienot saappaat olis ollut
Kyllä joku 8kuinen kävelee jo ja jalankoko voi olla juurikin sen 17-18. Mun (poika)lapsella oli 1vuotiaana koko 19. Ja vaikkei nyt käveliskään vielä, moni haluaa konttaavan tai puita myöten kävelevän 8-9 kk lapsen antaa ulkonakin olla vapaasti (muualla kuin rattaissa) ei silloin sukat jalassa kannata pitää.Alkuperäinen kirjoittaja 0MPPU :tarviiko kenkiä vai tarvitaanko hienostelukengat. mielummin hienot sukat/sukkahousut
En mä yhtään ajatellut että kengänkokokin voi vaihdella noin paljon.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä joku 8kuinen kävelee jo ja jalankoko voi olla juurikin sen 17-18. Mun (poika)lapsella oli 1vuotiaana koko 19. Ja vaikkei nyt käveliskään vielä, moni haluaa konttaavan tai puita myöten kävelevän 8-9 kk lapsen antaa ulkonakin olla vapaasti (muualla kuin rattaissa) ei silloin sukat jalassa kannata pitää.Alkuperäinen kirjoittaja 0MPPU :tarviiko kenkiä vai tarvitaanko hienostelukengat. mielummin hienot sukat/sukkahousut
Kaupallinen yhteistyö: Storytel