Minkä kokoselle menee kengät joiden koko on 16/17? Äkkiä apua!

• Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja 0MPPU :
tarviiko kenkiä vai tarvitaanko hienostelukengat. mielummin hienot sukat/sukkahousut
Kyllä joku 8kuinen kävelee jo ja jalankoko voi olla juurikin sen 17-18. Mun (poika)lapsella oli 1vuotiaana koko 19. Ja vaikkei nyt käveliskään vielä, moni haluaa konttaavan tai puita myöten kävelevän 8-9 kk lapsen antaa ulkonakin olla vapaasti (muualla kuin rattaissa) ei silloin sukat jalassa kannata pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja 0MPPU :
tarviiko kenkiä vai tarvitaanko hienostelukengat. mielummin hienot sukat/sukkahousut
Kyllä joku 8kuinen kävelee jo ja jalankoko voi olla juurikin sen 17-18. Mun (poika)lapsella oli 1vuotiaana koko 19. Ja vaikkei nyt käveliskään vielä, moni haluaa konttaavan tai puita myöten kävelevän 8-9 kk lapsen antaa ulkonakin olla vapaasti (muualla kuin rattaissa) ei silloin sukat jalassa kannata pitää.
En mä yhtään ajatellut että kengänkokokin voi vaihdella noin paljon.
:ashamed: Meidän 9kk typyllä on 21-numeroinen talvikenkä ihan sopiva, ja tosiaan kävelee ulkonakin jo ilman tukea.
Esikoinen rupes kans kävelemään ilman tukea 8-kuisena ja muistan kun silloin oli ihan älyttömän vaikeeta löytää sopivia kenkiä. Muistaakseni kengänkoko oli silloin 18. (hups eli näköjään paljon pienempi kuin tällä kuopuksella. Oonpa mä tänään fiksulla tuulella...) :xmas:

täällä
meillä on sen kokoinen jalka 1vuotiaalla!!! Ja paino 7,9kg ja pituus 72cm eli pienikokoinen 1vuotias. Eli ostin sen kokoiset kengät H&M:ltä kun ei kenkäkaupasta löytyny tarpeeksi pieniä. Kun on jo kävellut 10kuisesta saakka niin tarvitsi kengätkin

Yhteistyössä