Minkä kokoista toppahaalaria teidän n. 2v7kk ikäiset (pojat) on käyttäneet

• Viestiketjun aloittaja allu
  • Ensimmäinen viesti
allu
Ajattelin että ostaisin reiman alesta varastoon, mutta koko hakusessa. Poika olis sit talvella 2v ja rapiat, syntynyt huhtikuussa.
Mitä kokoja teillä, joilla suht "normaalin" kokoisia poikia on??

juu
meillä poika täytti heinäkuun lopussa 3v eli on nyt n 3v6kk ja käyttää tällä hetkellä jonathanin 98 ja 104 senttisiä pukuja, kumpi sattuu oleen puhtaana. 98 menee varmaan lopputalven jos ei tarvi villavaatteita olla alla, muuten käyttää 98 ja 104 vaatteita. suosittelen 98 koska meidän tyttö täyttää huhtikuussa 2 ja sille ostimme reimatecin 92, kaverin poika täyttää maaliskuussa 3 ja käyttää nyt 92pukua jonka alle ei sovi villavaatteet ja on tiukka

millipilli
Meillä poika on nyt 2v8kk ja käytössä on Reiman 86cm talvipuku. On tosin kaksiosainen... 92cm oli ihan järkyn iso ja poika hukkui sinne. Viime talvena oli Reiman 80cm haalari

ap
Mä ajattelin, että meniskö 92 cm reima? Jos ajattelee, että poika kasvaa miinuskäyrillä, -10. Löysin kivan värisen puvun ja meinaan sitä siis parin talven päähän ostaa...Tällä hetkellä käytössä 80 cm reima, poika on siis kohta 10 kk ja pituus 71 cm. Ensi talveksi on 86 puku.

millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä ajattelin, että meniskö 92 cm reima? Jos ajattelee, että poika kasvaa miinuskäyrillä, -10. Löysin kivan värisen puvun ja meinaan sitä siis parin talven päähän ostaa...Tällä hetkellä käytössä 80 cm reima, poika on siis kohta 10 kk ja pituus 71 cm. Ensi talveksi on 86 puku.
Meillä poika oli tosiaan viime talvena 80cm pitkä ja 80cm Reiman haalari oli käytössä... 2v-neuvolassa huhtikuussa pituutta oli 87cm ja SILTI nyt on käytössä Reiman 86cm kaksiosainen puku koska 92cm oli niin suuri, ettei sen kanssa pystynyt tekemään mitään

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Pituus ratkaisee. Meillä on 92cm lenne (oikein hyvä ) ja 98cm Lego (hihat kääritty..) Pojan pituus on 96cm ja pituus aika 0-käyrällä tai ihan hivenen yli.

Viime vuonna 86cm Reimatec.
Niin, mistä senkin pituuden arvaa kun oon näin hyvissä ajoin liikkeellä...Ehkä mä jätän sen vaan ottamatta ja katson ens talven jälkeen. tuli vaan himo siihen pukuun ja kun on vielä -60%

hepuli
meillä o nyt pojalla 1v6kk käytössä 92cm travelle ja hyvä jos tän talve menee =( toisist puvuist menee jopa 80cm et onko noi travellet sit pieniä ku poika ihan normaalikokonen 12,3kg ja 85cm??oon menos täl vko reiman tehtaanmyymälää ni mitä kokoa mä tolle ajattelen ens talveks??

vieras
Meidän poika nyt 2 v. 7 kk. ja on n. 95 cm pitkä. Käytössä lassien 92 cm haalari joka on just sopivan kokoinen. Alennusmyynneistä ajattelin ostaa kevättalveksi uuden haalarin, n. 100 senttisen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Pituus ratkaisee. Meillä on 92cm lenne (oikein hyvä ) ja 98cm Lego (hihat kääritty..) Pojan pituus on 96cm ja pituus aika 0-käyrällä tai ihan hivenen yli.

Viime vuonna 86cm Reimatec.
Niin, mistä senkin pituuden arvaa kun oon näin hyvissä ajoin liikkeellä...Ehkä mä jätän sen vaan ottamatta ja katson ens talven jälkeen. tuli vaan himo siihen pukuun ja kun on vielä -60%
Aika usein pituus seuraa omaa käyräänsä. Jos nyt ootte -10, niin ehkä saman ensi vuonna... Mutta kaksi vuotta etukäteen on vähän riskaapelia, ehtii tilanne muuttua kovastikin.

Meillä huhtikuussa -06 syntynyt poika käyttää nyt 98cm haalaria. =)

Muoks* niin minäkin ostin pojalle viime kevään alesta tuon toisen Icepeakin 98 cm haalarin. Kakkospukuna on serkun vanha Travalle, jossa koko 105 cm. Ja kun vertasin noita kahta keskenään, niin ovat samankokoiset. En sitten tiiä, kumpi on pientä kokoa tai reilua. Hiukan on pituus ja paino nollakäyrän yläpuolella, mutta just viime kesänä tuli älytön spurtti pituuskasvuun (10 cm) mitä ei ole ennen tapahtunut. Silti nuo haalarit menee hyvin.

Yhteistyössä