Minun poikani 10,3 kg ja 69 cm. Vaatteet pääsääntöisesti 80 cm mutta osa vielä 74 cm. Riippuu ihan valmistajasta ja vaatteen mallista. myös hoikka lapsi menee pienempään vaatteeseen kuin pulska.
meillä poika oli 70cm ja paino oli 7,8kg .(paljon siromman oloinen kuin veljensä tuolloin )kova on kyllä liikkumaankin!käytämme 68- 74cm vaatteita,isommissa jotkut tuntuu jopa pieniltä...
Painoa pojallamme 7,9 kg ja pituutta 70,5 cm. Käytössä pääasiassa vielä 68 cm, mutta muutama 74 cm vaate jo käytössä. Kesävaatteet on suurin osa 74 cm, mitä siis olen varastoon ostanut.
Meijän pikku pirpana oli 8580g ja 68.5cm,kovasti on kirinyt ikäisiään kiinni koossa vaikka olikin niin pikkunen syntyessään,ylpeä olen kyllä kasvuun =)
Mä kanssa vähän mietin että minkäköhän kokonen meidän tytöstä tullee kun se oli 5kk neuvolassa 8515g ja 66,5cm nyt kohta on 6kk neuvola ja innolla odotan mittoja...
Meidän herra painoi 8kk neuvolassa himpun verran yli 8kg ja pituutta oli 69cm. Vaatteet on kokoa 68-74cm, mut monissa 74cm vaatteissa on vielä liian pitkät hihat ja lahkeet sekä iso kaula-aukko.
meillä 8kk neuvolassa 9400g ja pituutta oli 69,8cm..et tollanen pallero tuo tyty
pääsääntösesti 74cm vielä käytössä,mutta bodyt ainakin rupee jo ahistamaan.kesäksi kyllä olen ostanut 80cm vaatteita.
Meillä kuopus oli vajaa 8 kk neuvolassa 71 cm ja 10,3 kg. Vaatteista siiloin meni 74 cm pääasiassa. Nyt 1,5 kk myöhemmin käyttää ollaan jo siirrytty 80 senttisiin.
nuorimmainen viidesta oli 8kk mittauksessa (vihdoinkin) yli 8 kiloinen; 8100g ja 69cm. Siirryttiin mekin jo 74 cm vaatteisiin kun en pida muksuille mitaan tiukkapaita-linjaa...