Minkä kokoinen maha rv 15?

• Viestiketjun aloittaja Mirrian
  • Ensimmäinen viesti
Mirrian
Mulla on rv 15 menossa ja maha ei ole vielä juurikaan kasvanut. Olen tietysti ylipainoinen, tätä mahaa on siis muutenkin jo jonkun verran... ettei raskausmassu välttämättä vielä näy läskien alta. Minkä kokoinen teillä muilla on ollut maha näillä paikkeilla raskautta?

ei mulla ollut mahaa oikein kunnolla vielä rv 25 tienoollakaan..
päivää ennen mammalomalle jäämistä alkoi kyselee sellaiset, joille en erikseen ollu kertonut,
kaikki tuntui luulevan että kevät vauva olis tulossa vaikka syyskuussa se jo putkahti :)

"ööö"
mulla oli alkuraskaudessa isompi maha ku rv 10 jälkeen. HEH. Siis se turvotus oli ihan K A M A L A A ! Mutta sit ku se laski, niin meni varmaan just tonne yli 20 rv, ku alko jotain näkyä. Oon ihan normi ruumiiltani, en täysin hoikka, mutten läskikään. Ja melko lyhyt olen.

"mama"
Mulla nyt rv 18 eikä maha näy vielä juuri ollenkaan. Jos on oikein tiukka paita niin pientä kumpua ehkä huomaa, mutta hyvin pientä. Tämä on toinen raskaus, esikoisesta maha alkoi näkymään kyllä jo aiemmin. Outoa. Eikös sen yleensä pitäis mennä just toisinpäin?

"Ellamaaria"
Ekassa raskaudessa maha tuli esiin vasta 20 raskausviikon tienoilla, niin että tutut pystyi ehkä ajattelemaan raskauden mahdollisuutta...

Tokassa jo alkuraskauden turvotus ja koko ajan on ollut niin iso maha, et viikoilta 7 saakka on kyselty raskautta :D Nyt viikkoja vajaa 20 ja vatsa samanlainen, kuin ekassa loppumetreillä :O

Yhteistyössä