Minkä ikäistä kumppania etsisit, jos olisit nyt sinkku?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko totta, että miehet etsivät suhteellisesti nuorempaa puolisoa kuin naiset? Otetaan siitä selvää tässä keskustelussa.

Jos sinä olisit nyt sinkku, joka etsii kumppania deittipalvelusta ns. tositarkoituksella (tavoitteena löytää vakituinen parisuhde, ei yhden yön juttu), minkä ikäisen kumppanin pyrkisit löytämään vakituiseen parisuhteeseen?

Paras tapa muotoilla vastaus olisi tällainen:

M 40 v: mieluiten N 30-35 v. mutta harvinaisen helmen osuessa kohdalle sopii myös 25-30 v. tai 35-40 v.

(Tällainen vastaus tarkoittaisi, että olet 40-vuotias mies, ja haluaisit löytää ensisijaisesti 30-35 v. naisen, mutta erityisen viehättävä tapaus saisi olla myös 25-30 v. tai 35-40 v.)
 
vierailija
Onko totta, että miehet etsivät suhteellisesti nuorempaa puolisoa kuin naiset? Otetaan siitä selvää tässä keskustelussa.

Jos sinä olisit nyt sinkku, joka etsii kumppania deittipalvelusta ns. tositarkoituksella (tavoitteena löytää vakituinen parisuhde, ei yhden yön juttu), minkä ikäisen kumppanin pyrkisit löytämään vakituiseen parisuhteeseen?

Paras tapa muotoilla vastaus olisi tällainen:

M 40 v: mieluiten N 30-35 v. mutta harvinaisen helmen osuessa kohdalle sopii myös 25-30 v. tai 35-40 v.

(Tällainen vastaus tarkoittaisi, että olet 40-vuotias mies, ja haluaisit löytää ensisijaisesti 30-35 v. naisen, mutta erityisen viehättävä tapaus saisi olla myös 25-30 v. tai 35-40 v.)
On totta.
 
vierailija
Vaikea sanoa, tuskin paljon nuorempaa. Mulla on ollut itseni ikäinen mies, olimme seurustelun ja yhteen muuttamisen aikoihin 25-26 ja suhde päättyi kolmenkympin korvilla. Sitten oli itseäni hieman yli 10 vuotta vanhempi mies, nykyiseni on muutaman vuoden itseäni vanhempi. Itse olen 50+.

Mikä tuntuisi hyvältä, mutta en mitään kolmekymppistä haluaisi. Mieluiten ehkä juuri oman ikäiseni tai vähän vanhempi. Mut ei ole nyt tarvetta vaihtaa ainakaan, vaikka totta puhuen jos ero tulisi (sitäkin on mietitty), niin ehkä haluaisin kuitenkin olla yksin.
 
vierailija
Luin jutun ruotsalaisesta korutaiteilijasta, joka on ollut avioliitossa jo 28 vuotta.
Nainen sanoi, että vihkisormus pitää olla koko ajan sormessa.
Käytän harvoin koruja. Pah sanon minä. Minulle sormus ei merkitse yhtään mitään.
Ihmisen käytös ratkaisee.
Ei ihmistä valita tai etsitä. Uskon kohtaloon. Minun kumppanikiintiö tuli jo täyteen viime
vuosisadalla.
 
vierailija
Täällä noita hyvin nuorten naisten perään kuolaavien vanhempien äijien mielessä lienee vain p.neminen eikä niinkään vakava seurustelu.
Ei pidä paikkaansa ainakaan omalla kohdalla
Ollaan suunniteltu salarakkaan kanssa yhteistä tulevaisuuttakin hänen joskus sinkkuuntuessa

Eilen muuten iloiteltiin kotonani 2 varvia, tuli hiki pintaan kun oli niin lämmintä makkarissa, puhallin auttoi mukavasti
lähetyssaarnaajassa oli liian kuuma, nti kun ratsasti, niin oli helpompaa siinä kelissä

setis
 

Yhteistyössä