Minkä ikäisenä tytöt ja pojat alkavat ihastua?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Milloin tytöt tekee rakkauskirjeitä? Ja miten tytöt ja pojat osoittaa ihastumista?


Siis oikeesti en tiedä. Itse kun en edes ala-asteella ihastunut kehenkään ennen kuin ehkä jotain 5-6luokalla vähän, mutta sekin vain kaverillista mielestäni. Mulle tytöt ja pojat oli aina sama asia. Seurustelemaankin aloin vasta yli 24v kun en tiennyt miksi minulla edes pitäisi olla poikaystävää kun en ihastunut kehenkään mieheen-en edes julkkiksiin bändeissä tms.
 
ntgdj
Ihastuin 5-vuotiaana meillä olleeseen hoitolapseen, oli meillä väliaikaisesti eskarin tai koulun jälkeen muutaman tunnin.

Oli hyvännäköinen, en edes uskaltanut puhua sille mitään!

Toinen kysyy jotakin niin en vastannut :D
 
"aloittaja"
Meidän eskarilainen poika saa rakkauskirjeitä joltain tytöltä. Sydämiä ja jotain tekstiä. Ärähtelee niille kirjeille ja hävittää ne äkkiä. En tiedä edes onko niissä tekstiä ja jos onkin niin poika ei osaa vielä lukea:) Joku eskarilainen tyttö antaa näitä.
 
"Vieras"
Itse muistan ihastuneeni ekalla luokalla. Poika oli kolmannella ja muistan esim. miten katsoin ja ihalin häntä ikkunasta koulunpihalla, kun olin järjestäjänä. Muistan miten oikein palvoin häntä ja miten kaikkein ihanimmalta juuri tuo poika tuntui.
 
"Mies"
Ittelle nää jutut meni siten, että kyllä sitä jonkinlaista ihastumismeininkiä oli jo 3-luokkalaisena. Mutta poika kun olin, niin piti olla piittamaton ja hiukan hyljeksiä niitä tyttöjä jotka olivat ihastuneita minuun. No sehän sitten vaan tuntui lisäävän tyttöjen kiinnostusta (valitettavasti vanhempana en enää osannut tätä tekniikkaa niin hyvin!). Sen muistan, että yksi naapurin tyttö oli tosi ihastunut muhun ja olin minäkin siihen - sitten kun lopulta kerroin, että tykkään minäkin siitä, niin se juoksi innoissaan pois ja kertoi kaikille kavereille...

Kyllä pojat ihastuilee jo ala-asteella, samoja juttuja oli muilla kavereilla. Mutta pojilla se vaan menee niin, että sitä ei saa näyttää. "Rakkaudesta ne hevosetkin potkii", piti kyllä paikkansa, joskaan en itse...

En mä ikinä unohda sitä kun koulun päättäjäisissä meidän luokkailainen tyttö (johon olin ihastunut) otti kiinni olkapäistä ja antoi pusun. Silti tuo juttu unohtui heti kun kesä alkoi... Sitten taas syksyllä tavattiin ja oltiin ihastuneita keskenämme. Mutta ei me silti yhdessä liikuttu (paitsi koulumatkoista osa ja silloinkin aina sen tytön bestis oli mukana). Semmosta se oli silloin, 80-luvulla. Ja oli mun kaverit kyllä kateellisia, suurin osa tosin ei sitä sanonut, mutta muutama kyllä sanoikin...

Moni nainen on sanonut mulle, että ne ihastuili pikkutyttöinä useinkin. Sekä oman ikäisiin poikiin että vanhempiin poikiin. Ja opettajiin. Ja joihinkin pop-rock-tähtiin, tv-tähtiin ja urheilijoihin. Pojilla tuommoista ei samalla tavalla esiintynyt, ainakaan tuossa iässä.
 
vierailija
Oon poika ja eka kunnon ihastus alko tällä lukukaudella kun menin 5lk. Mun luokkaan tuli ekana päivänä yks tyttö mut olin alus vaan silleen "aika kivan näköinen mut joku 2vk sit mä ihastuin siihen ihan täysin! En voinut olla hetkeäkään ajattelematta sitä (Ja en voi kyllä nytkään) en nyt sen nimeä kerro mutta sillä siis oli siniset silmät kauniit hiukset ja aina niin ihana hymy kasvoilla! Ja ite oon vähän ujo niin en ainakaan vielä oo uskaltautunu mennä sanomaan sille mitään et oon ihastunut suhun tai jotain. Mutta parasta on se että just se mun ihastus tulee aina mun ja 8 muun pojan mukaan kiipeilytelineelle missä nyt puuhaillaan kaikkea Randomia (usein vaan istuskellaan ja höpötellään kavereiden kanssa) ja aina se ihhastuskin tulee meidän keskusteluihin mukaan. Kyl mä sille uskallan joistain asioista puhua. En muuten uskaltaa ees avata suutani ellei mun vieressä olis 8 muuta poikaa jotka myös höpöttelee mun ihastukselle niin on munkin vähän pakko
 
Johtaja98
Muistan kun tytöt olivat ihastuneita muhun yläasteella jolloin itseä ei kiinnostanut. Mut nyt kun oon jo ammattikorkeassa niin tyttöjä ei kiinnosta vaikka mua vähän enemmänkin kun kiinnostais. Ja tää paska alkoi amiksessa. Mulla on niin palanut käpy siihen että oon ton takia edelleen neitsyt ja en oo ees pitänyt tyttöä kädestä kiinni ikinä. Vittu kun aikaa vois muuttaa
 
vierailija
Muistan kun tytöt olivat ihastuneita muhun yläasteella jolloin itseä ei kiinnostanut. Mut nyt kun oon jo ammattikorkeassa niin tyttöjä ei kiinnosta vaikka mua vähän enemmänkin kun kiinnostais. Ja tää paska alkoi amiksessa. Mulla on niin palanut käpy siihen että oon ton takia edelleen neitsyt ja en oo ees pitänyt tyttöä kädestä kiinni ikinä. Vittu kun aikaa vois muuttaa
wäää itke läski
 
vierailija
Tytöt ovat olleet aina kiinnostavia, mutta ala-asteen toisella luokalla oli jo tukalaa käyttää verkkareita. Kolmannelta luokalta lähtien ei voinut edes ajatella käyttävänsä verkkareita muuten kun liikuntatunnilla.
Ei varmaan tarvitse selittää miksi.
 
vierailija
En tiedä koskaan olleeni ihastunut keneenkään.
Nyt keski-ikäisena, ostarilla kahvia juodessa olen huomannut, että silmäni seuraavat nuoria naisia ja vanhempiä tyttöjä.
Se kuitenkin voi olla, että ihailen vain heidän huvin istuvia ”jameksia” ja keinuvaa käyntiä.
 

Yhteistyössä