meillä tämä nuorempi on hirveä laatikko-lasse, vanhempi ei ikinä kans ollut tällanen.Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Mä oon ollut onnellinen. Meillä tuota ei ole oikeastaan koskaan tehty. Yhden käden sormin on laskettavissa ne kerrat, kun omat vaatelaatikot on levitetty lattialle.
keittiön latikot ne on just niitä parhaita.Alkuperäinen kirjoittaja :p:1v11kk ja enää ei tyhennä mitään papereita laatikoista (ellei pikkusisarus provosoi) mutta tuon meijän kattilakaapin tyhjentää joka päivä moneen otteeseen ja tekee ruokaa hellalla
Alkuperäinen kirjoittaja mimi:Juu kohta 15v ylettää jo koluamaan ne yläkaapitki :/ että ei se helpota enneku muuttaa kotoa pois.
Meillä alkoi molemmilla tuossa 9 kk ikäisenä. Nyt tuo tyttö pian 11kk tyhjentelee koko ajan vaatelaatikoitaan ja mallailee vaatteita päälleen Hän on myös kinnostunu kaikista papereista laatikoissa minkä isoveljensä on jo unohtanut =)Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Minkä ikäisenä se muuten alkoi? B) Meillä avataan, mutta laitetaan samantien kiinni. Se avaaminen-sulkeminen on kaikista kivintä. :xmas:
minä en muista koska alkoi.Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Minkä ikäisenä se muuten alkoi? B) Meillä avataan, mutta laitetaan samantien kiinni. Se avaaminen-sulkeminen on kaikista kivintä. :xmas:
Tää tosin ettii nameja ja äidin vaatekaapista löytöjä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja mimi:Juu kohta 15v ylettää jo koluamaan ne yläkaapitki :/ että ei se helpota enneku muuttaa kotoa pois.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:minä en muista koska alkoi.Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Minkä ikäisenä se muuten alkoi? B) Meillä avataan, mutta laitetaan samantien kiinni. Se avaaminen-sulkeminen on kaikista kivintä. :xmas:
tällä hetkellä tuntuu kyllä, että heti laitokselta kotiuduttuamme tuo alotti .
onko teilläkin isännän lempitouhua kulkea kattilan kannen ja vispilän kanssa ympäri kämppää "konginsoittajana"Alkuperäinen kirjoittaja Mintunkukka:Minusta tuntuu ettei se lopu koskaan
Isäntäki on aika haka tossa koluamisessa....Ikää 30vee
Niin tuttua Aina pitää ettiä vispilöitä jostain lelulaatikosta kun alkaa leipomaanAlkuperäinen kirjoittaja endie:onko teilläkin isännän lempitouhua kulkea kattilan kannen ja vispilän kanssa ympäri kämppää "konginsoittajana"Alkuperäinen kirjoittaja Mintunkukka:Minusta tuntuu ettei se lopu koskaan
Meillä ihan sama juttu. Esikoinen ei ollu koskaan kaappien ja laatikoiden perään, ainakaan riesaksi asti. Mutta tämä toinen on sitten tosi rasittava asian suhteen :/Alkuperäinen kirjoittaja endie:meillä tämä nuorempi on hirveä laatikko-lasse, vanhempi ei ikinä kans ollut tällanen.Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Mä oon ollut onnellinen. Meillä tuota ei ole oikeastaan koskaan tehty. Yhden käden sormin on laskettavissa ne kerrat, kun omat vaatelaatikot on levitetty lattialle.
kylässäkin vaan tutkis kaikki paikat :/ ei kauheen kivaa käydä missään kun kokoajan saa kulkee perässä kieltelemässä ja laittamassa ovia kiinni ja kysellä voiko tän nostaa ylemmäs jne. plaah.
MelekeenAlkuperäinen kirjoittaja endie:onko teilläkin isännän lempitouhua kulkea kattilan kannen ja vispilän kanssa ympäri kämppää "konginsoittajana"Alkuperäinen kirjoittaja Mintunkukka:Minusta tuntuu ettei se lopu koskaan