minkä ikäisenä teillä on hellittänyt tuo laatikoiden koluaminen lapsella ?

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Mä oon ollut onnellinen. Meillä tuota ei ole oikeastaan koskaan tehty. Yhden käden sormin on laskettavissa ne kerrat, kun omat vaatelaatikot on levitetty lattialle.
meillä tämä nuorempi on hirveä laatikko-lasse, vanhempi ei ikinä kans ollut tällanen.
kylässäkin vaan tutkis kaikki paikat :/ ei kauheen kivaa käydä missään kun kokoajan saa kulkee perässä kieltelemässä ja laittamassa ovia kiinni ja kysellä voiko tän nostaa ylemmäs jne. plaah.

:p
1v11kk ja enää ei tyhennä mitään papereita laatikoista (ellei pikkusisarus provosoi) mutta tuon meijän kattilakaapin tyhjentää joka päivä moneen otteeseen ja tekee ruokaa hellalla :D

jepulis
Meillä oli esikoinen tuommoinen,et tonki kylässäkin kaikki mahdolliset laatikot ja kaapit.Joku joskus ihmetteli,että pitääkö sen perässä koko ajan kulkee,mut jos ei kulkenu,niin sitten oli toisten kaapeille menossa.Ja kotona sama homma.Tää toinen ei oo ollut yhtään semmoinen kaappien koluaja.Eikä oo tarvinnu perässä kulkee =) Oiskohan tuolla ekalla loppunut se joskus 2v kieppeillä,muutama kk suuntaan tai toiseen...

Alkuperäinen kirjoittaja :p:
1v11kk ja enää ei tyhennä mitään papereita laatikoista (ellei pikkusisarus provosoi) mutta tuon meijän kattilakaapin tyhjentää joka päivä moneen otteeseen ja tekee ruokaa hellalla :D
keittiön latikot ne on just niitä parhaita.
eilen sai leviteltyä servetit ja voipaperiarkit hetkessä lattioille kun selän käänsi. pitäs varmaan taipuu ja mietiskellä joatin lapslukkoja joihinkin..

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Minkä ikäisenä se muuten alkoi? B) Meillä avataan, mutta laitetaan samantien kiinni. Se avaaminen-sulkeminen on kaikista kivintä. :xmas:
Meillä alkoi molemmilla tuossa 9 kk ikäisenä. Nyt tuo tyttö pian 11kk tyhjentelee koko ajan vaatelaatikoitaan ja mallailee vaatteita päälleen :p Hän on myös kinnostunu kaikista papereista laatikoissa minkä isoveljensä on jo unohtanut =)

Minkä ikäisenä se muuten alkoi? B) Meillä avataan, mutta laitetaan samantien kiinni. Se avaaminen-sulkeminen on kaikista kivintä. :xmas:
minä en muista koska alkoi.
tällä hetkellä tuntuu kyllä, että heti laitokselta kotiuduttuamme tuo alotti .

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
minä en muista koska alkoi.
tällä hetkellä tuntuu kyllä, että heti laitokselta kotiuduttuamme tuo alotti .
:LOL:

Jospa, OI JOSPA meillä jäis tuo vaihe sitten ehkä väliin.... :D Tai sitten jo heti huomenna keksitään, että hei täältä voi nostaa näitä tavaroita poiskin... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Mintunkukka:
Minusta tuntuu ettei se lopu koskaan :eek:
Isäntäki on aika haka tossa koluamisessa....Ikää 30vee
onko teilläkin isännän lempitouhua kulkea kattilan kannen ja vispilän kanssa ympäri kämppää "konginsoittajana" :D
Niin tuttua :D Aina pitää ettiä vispilöitä jostain lelulaatikosta kun alkaa leipomaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Mä oon ollut onnellinen. Meillä tuota ei ole oikeastaan koskaan tehty. Yhden käden sormin on laskettavissa ne kerrat, kun omat vaatelaatikot on levitetty lattialle.
meillä tämä nuorempi on hirveä laatikko-lasse, vanhempi ei ikinä kans ollut tällanen.
kylässäkin vaan tutkis kaikki paikat :/ ei kauheen kivaa käydä missään kun kokoajan saa kulkee perässä kieltelemässä ja laittamassa ovia kiinni ja kysellä voiko tän nostaa ylemmäs jne. plaah.
Meillä ihan sama juttu. Esikoinen ei ollu koskaan kaappien ja laatikoiden perään, ainakaan riesaksi asti. Mutta tämä toinen on sitten tosi rasittava asian suhteen :/

Kippuravarvas
Ei ole loppunut 3veellä, tai ei niinkään laatikoissa enään mutta kaikkeen pitää koskea mitä vaikka pöydällä on jne :kieh: ja nyt tuo 1v2kk tonkii laatikoita :kieh:

MintunKukka
Alkuperäinen kirjoittaja Mintunkukka:
Minusta tuntuu ettei se lopu koskaan :eek:
Isäntäki on aika haka tossa koluamisessa....Ikää 30vee
onko teilläkin isännän lempitouhua kulkea kattilan kannen ja vispilän kanssa ympäri kämppää "konginsoittajana" :D
Melekeen :D
En mä sen jäliltä niitä ikään mistään löydä.

Yhteistyössä