Minkä ikäisenä olette saaneet ensimmäiset harmaat hiukset? Mulla jo nyt.

• Viestiketjun aloittaja vanhuus tulee
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon värjänny tukkaani niin kauan, että en ees muista, minkä värinen oikeesti olen....

Mutta mä en tiiä, oonko ilonen vai surullinen, että en voi merkata päiväkirjaani, milloin ensimmäinen harmaa hiukseni ilmaantui. :/ =)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Yksi löytyi 24 vuotiaana... sitten ei ole uusia löytynyt. Toisaalta, en ole etsinytkään :saint:
En minäkään, tänään hiuksiani leikannut ne löysi ja huomautti. Nappasi irti ja antoi käteeni ihmeteltäväksi. Hitsi vie, en tajunnut ottaa sitä talteen, sen olisi voinut kehystää :LOL: Kyllä niitä siellä oli kuitenkin muutama.

Saas nähdä, olenko ihan harmaa kun olen 35. On kyllä ollut oikeasti aika helvetin rankkaa, mutta ei kai se oikeasti hiuksia harmaannuta :eek:

Isä harmaantui noin viiskymppisenä, äiti noin nelikymppisenä.

oho
Ikää 41 pian, ja yli 10v sitten alkoi yksittäisiä ilmetä. Nyt juuri ihan harmaa, jos ei säännöllisesti värjää. Mukavaa :( Pidän rairoja, eivät niin erotu.

Ja ukkeli samanikäinen, leikkaa säännöllisesti klanin, harmaata puskee reippaasti hänelläkin

vieras
Harmaita ei ole vielä tullut mutta yhdeltä alueelta päässäni hiukset ovat muuttuneet pikimustiksi, paksuiksi/ jouhimaisiksi ja kihariksi :D Omat hiukseni ovat ohuet, vaaleanruskeat ja tikkusuorat :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ma loysin 30kymppisena itseltani yhden pimpinkarvan mika oli ihan HARMAA!!!
Ai, vain yksi?

:whistle:
siis enko ookkaan ainoo... huh. :D
Et varmaan, mulla on muutama ripsikin harmaa. Mutta minulla onkin ikää vissiin enemmän kuin sulla, joten on selvää että olen hmm.....harmaampi....

Yhteistyössä