vanhuus tulee
Ikää 29
Löytyi harmaita, pituudesta päätellen ilmestyneet samaan aikaan kun vauvani syntyi.
Löytyi harmaita, pituudesta päätellen ilmestyneet samaan aikaan kun vauvani syntyi.
En minäkään, tänään hiuksiani leikannut ne löysi ja huomautti. Nappasi irti ja antoi käteeni ihmeteltäväksi. Hitsi vie, en tajunnut ottaa sitä talteen, sen olisi voinut kehystää Kyllä niitä siellä oli kuitenkin muutama.Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Yksi löytyi 24 vuotiaana... sitten ei ole uusia löytynyt. Toisaalta, en ole etsinytkään :saint:
Ai, vain yksi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ma loysin 30kymppisena itseltani yhden pimpinkarvan mika oli ihan HARMAA!!!
siis enko ookkaan ainoo... huh.Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Ai, vain yksi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ma loysin 30kymppisena itseltani yhden pimpinkarvan mika oli ihan HARMAA!!!
Et varmaan, mulla on muutama ripsikin harmaa. Mutta minulla onkin ikää vissiin enemmän kuin sulla, joten on selvää että olen hmm.....harmaampi....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis enko ookkaan ainoo... huh.Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Ai, vain yksi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ma loysin 30kymppisena itseltani yhden pimpinkarvan mika oli ihan HARMAA!!!
Ei ollut munkaan miehellä vielä seitsemän vuotta sitten, mutta nyt hänellä on jo Enestamit viiksissä ja hiuksissa.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei ole vielä näkyny. 41 v =)