Ei tuossa ollut sanaakaan paheksuntaa. Vielä luki "jos löytää."No kaikki ei löydä sitä oikeaa jo teininä. Ja onko vain yli 30v. morsian outo eikä sulhanen? Mä tiedän pariskuntia jotka ovat menneet naimisiin jopa yli 80-vuotiaana, toki kyse leskistä jotka ovat löytäneet uuden rakkauden. Sä et ole se joka päättää mikä on luonnollista.
Itse en edes halua naimisiin enkä ymmärrä ihmisten arvottamista sen perusteella onko naimisissa vai ei ja minkä ikäisenä on menty naimisiin.
Me eletään sun kanssa selkeästi ihan erilaisessa maailmassa. Mun laajassa, kansainvälisessä ystäväpiirissä yksi sulhanen on ollut alle kolmekymppinen naimisiin mennessään ja kaikki muut ovat olleet yli kolmenkympin. Itse olin 33 -vuotias eikä läheskään kaikki mun ystävät olleet vielä silloin naimisissa, vaikka useimmat olivat jo vakavissa parisuhteissa ja olivat jo vanhempiakin. Mulle yli kolmekymppinen morsian on siis se normi, sulle taas toisin päin.Minusta naimisiin kuuluukin mennä nuorena jos oikeanlainen kumppani vain löytyy. Reilusti yli kolmekymppinen morsian on aina vähän outo omaan silmään. Ei siis sillä että siinä olisi mitään pahaa, mutta jotenkin luonnollisimmalta tuntuu jos morsian 20-30v ja mies n.23-35v
Samaa mä mietin vanhemmalla iällä naimisiin menevistä. En voi sille mitään, voihan se onnistua tietenkin, mutta usko ei ole niin korkealla.Me eletään sun kanssa selkeästi ihan erilaisessa maailmassa. Mun laajassa, kansainvälisessä ystäväpiirissä yksi sulhanen on ollut alle kolmekymppinen naimisiin mennessään ja kaikki muut ovat olleet yli kolmenkympin. Itse olin 33 -vuotias eikä läheskään kaikki mun ystävät olleet vielä silloin naimisissa, vaikka useimmat olivat jo vakavissa parisuhteissa ja olivat jo vanhempiakin. Mulle yli kolmekymppinen morsian on siis se normi, sulle taas toisin päin.
Jos kuulen jonkun parikymppisen menevän naimisiin (ellei nyt olla jo lähempänä kolmenkympin rajapyykkiä) tunnustan kyllä joskus ajatelleeni, että siinä pari nuorta haluaa leikiä kotia.. Tiedän toki, että sitoutua voi minkäikäisenä vaan kun tuntee olevansa itse kypsä ja ennen kaikkea kun löytää sen oikean kumppanin, mutta enpä vaan ole voinut olla ajattelematta joskus, että mitenköhän nuo kestää.
Millä tavalla sinä aidommin leikit sitä kotia kuin se 22v? Kuulostat aika lapselliselta. Ihan yhtä vitsi sinä olet puvussasi joten ei ole varaa tuoda esille ajatuksiasi.Me eletään sun kanssa selkeästi ihan erilaisessa maailmassa. Mun laajassa, kansainvälisessä ystäväpiirissä yksi sulhanen on ollut alle kolmekymppinen naimisiin mennessään ja kaikki muut ovat olleet yli kolmenkympin. Itse olin 33 -vuotias eikä läheskään kaikki mun ystävät olleet vielä silloin naimisissa, vaikka useimmat olivat jo vakavissa parisuhteissa ja olivat jo vanhempiakin. Mulle yli kolmekymppinen morsian on siis se normi, sulle taas toisin päin.
Jos kuulen jonkun parikymppisen menevän naimisiin (ellei nyt olla jo lähempänä kolmenkympin rajapyykkiä) tunnustan kyllä joskus ajatelleeni, että siinä pari nuorta haluaa leikiä kotia.. Tiedän toki, että sitoutua voi minkäikäisenä vaan kun tuntee olevansa itse kypsä ja ennen kaikkea kun löytää sen oikean kumppanin, mutta enpä vaan ole voinut olla ajattelematta joskus, että mitenköhän nuo kestää.
melko ylimielistä tekstiä aikuiselta ihmiseltä noin ylimieliset kommentit kannattaa pitää sisällään. Aika ruma sisältä olet muuten kun noin itsesi ylennät muita potkimalla.Me eletään sun kanssa selkeästi ihan erilaisessa maailmassa. Mun laajassa, kansainvälisessä ystäväpiirissä yksi sulhanen on ollut alle kolmekymppinen naimisiin mennessään ja kaikki muut ovat olleet yli kolmenkympin. Itse olin 33 -vuotias eikä läheskään kaikki mun ystävät olleet vielä silloin naimisissa, vaikka useimmat olivat jo vakavissa parisuhteissa ja olivat jo vanhempiakin. Mulle yli kolmekymppinen morsian on siis se normi, sulle taas toisin päin.