Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

  • Viestiketjun aloittaja hannele
  • Ensimmäinen viesti
19 vuotiaana nykyiselle aviomiehelleni. Nyt ollaan oltu 21 vuotta yhdessä, siitä 10 vuotta naimisissa ja kaks lasta. Teille jotka "oikeesti" kuulutte tälle palstalle noi ajat on varmaan ihan käsittämättömiä :LOL: . Silti me ollaan jokseenkin samassa elämäntilanteessa pienine lapsinemme =) .
 
Mä en tälle palstalle kuulu, mutta esikoiseni on nyt 14 ja nykykäytännön mukaan hänen ois kuulunu jo harrastaa seksiä ties kuinka monta vuotta..Pelottavaa! Mun tietääkseni ei oo vielä ollut kenenkään kans.. Ite olin aikananni 18v kun neitsyys män. Ja hyvä niin!
 
Olin 24 vuotias silloin. Olin seurustellut nykyisen mieheni kanssa viikon tai pari. Ystäviä oltiin oltu jo puoli vuotta. Mies oli myös ensimmäinen oikea seurustelukumppanini. Hän ei okeen vieläkään tahdo uskoa, että olin silloin neitsyt. Nyt yhdessä 2,5 vuotta. Meillä on jo vuoden vanha lapsi.

En kyllä oikeestaan kadu panttaamista. Olen kuullut niin kamalia tarinoita muilta. Itse olen niin tarkka miesten suhteen ollut. Tämä oli juuri minulle sopiva ikä ja aika.
 
Lumikki
15 vuotiaana nykyiselle miehelleni juhannuksena heidän mökillä, en kadu! :) Välissä tosin erottiin ja oli vähän muitakin, mutta parempaa ei löytynyt ja palattiin takaisin yhteen. Nyt asutaan yhdessä, kihloissa ja vauvaa toivotaan. Naimisiin luultavasti parin vuoden päästä.
 
Laittakaa rajat
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 13:12 etana-elli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 17:26 Bungalow kirjoitti:
15 kesäisenä... :D
On se mielestäni outoa kun nykyään sellaiset 12-v pikkutytöt jo naiskentelee...
samaa mieltä, vaikka ite olin vasta 13v kun neitsyys meni.
tuntui kuin lapsuus olisi sinä kesänä loppunut kuin seinään :ashamed:
meni niin että ekan kerran yksin kotona viikonlopun, ekat kännit ja loppukesästä vielä se neitsyys :(
jälkeenpäin ajatellen olin silloin todella typerä "muka" iso mimmi.
ja kaiken kukkuraksi mies jolle neitsyys meni niin oli yli 20v.
täytyy vaan toivoa että omat muksut ei oo yhtä tyhmiä :/
Vastaus kysymykseen: Täysi-ikäisenä, 18-vuotiaana.

Minusta vanhempien pitäisi valvoa lapsiaan ja nuoriaan paremmin. 12-17-vuotiaiden alaikäisten ei tarvitse seksiä harrastaa. Suomessa lasten ja nuorten kotikasvatus on täysin välinpitämätöntä. Vanhemmat jättävät lapset yksin viikonlopuiksi kotiin ja painuvat itse kesämökille ryyppäämään. Temppuileva 12-16-vuotias murrosikäinen jätetään kotiin kesälomamatkan ajaksi, kun nuori vähän kitisee vastaan. Nuoret järjestävät kotibileitä, joissa ryypätään kaatokännit, harrastetaan seksiä ja hajotetaan paikat remonttiin. Ja vanhemmat vain kehuvat, kuinka itsenäisiä nuoria heillä on!

Alaikäiset kersat riehuvat illat ja yöt kännissä, käyvät festareilla, ryyppäävät, tupakoivat ja harrastavat yhden yön suhteita. Sukupuolitaudit rehottavat (klamydia, kondylooma jne.) ja ehkäisystä ei välitetä tuon taivaallista. Luotetaan vain hyvään tuuriin ja turvaudutaan kevytkenkäisesti aborttiin, jos tullaan raskaaksi. Valtaosa aborteista (abortti=murha) tehdään 15-19-vuotialle tytöille. Hävetkää!

Millaiset vanhemmat Sinulla on? En ikinä jättäisi 13-vuotiasta lasta yksin kotiin viikonlopuksi! 13-vuotias lapsi kännää? 13-vuotias harrastaa seksiä, miten hoiditte ehkäisyn? En voi muuta sanoa, kuin että kotikasvatuksesi on ollut todella välinpitämätöntä! Tiesivätkö äitisi ja isäsi, mitä Sinä 13-vuotiaana puuhailit? Ja tiedätkö, että Suomen lain mukaan seksi alle 16-vuotiaan kanssa on rikos?

Onko Sinulla itselläsi lapsia ja miten aiot heidät kasvattaa? Jätätkö 13-vuotiaan lapsen yksin viikonlopuksi kotiin, annatko lapsen kännätä ja harrastaa seksiä? Laittakaa rajat lapsille ja nuorille! 13-vuotias on LAPSI!
 
luittekos tän päivän iltiksen viikonloppuliitteestä että jenkkilässä voi neitsyyden menettää sitten toisenkin kerran jos eka kerran meni väärän miehen kanssa? Aika hullulta touhulta kuulosta varsinkin jos sillä huijataan sukua, vaikka toisaalta onko sekään oikein että jotkut kulttuurit välttämättä sitä neitsytvaimoa vaatiI??
 
Minä amiksen ekalla, eli 16vuotiaana silloisen poikakaverini kanssa. (hän oli humalassa, minä en) hän oli kokeneempi ja nyt myöhemmin kun ajattelee, niin aika, paikka ja poikakaveri olivat aivan vääriä!!!
Eli kaduttaa :(
 
menetin 15vuotiaana silloiselle poikakaverille jonka kanssa oltiin tunnettu periaatteessa koko ikämme mutta seurusteltu oltiin vasta n.6kk mutta meillä meni poikki sitten viime kesän jälkeen välimatkan takia. edelleen ystäviä.. ja kummallekkin se kerta oli ensimmäinen...
en kadu että se tapahtu noin nuorena, mutta en katuisi sitäkään jos olisin vielä neitsyt, koska nyt tällä hetkellä odotan lasta ja pelkään vaan keskemenoa... :/
Tapahtui suurin piirtein niin tämäki tilanne. minä menin äitiltä kysymään oisko teil iskän kans lainaa yht kortsuu=) olin niin nolona häpeissäni kyl äitiltä se yks löyty ja onni niin, sit illalla mentii käymään kaupas äiti löi rahaa kätee ja käski mennä ostaa kortsui...
äitini tiesi tasan tarkkaan päivänki milloin sen menetin...se on muistaakseni merkitty myös neuvolakorttiini koska siellähän on kaikki menkkojen alkaminen ja sairaudet kaikki...=)
olen onnellinen että minulla on ymmärtävä äiti :heart: <br><br>
 
krisseli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 16:25 Laittakaa rajat kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 13:12 etana-elli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 17:26 Bungalow kirjoitti:
15 kesäisenä... :D
On se mielestäni outoa kun nykyään sellaiset 12-v pikkutytöt jo naiskentelee...
samaa mieltä, vaikka ite olin vasta 13v kun neitsyys meni.
tuntui kuin lapsuus olisi sinä kesänä loppunut kuin seinään :ashamed:
meni niin että ekan kerran yksin kotona viikonlopun, ekat kännit ja loppukesästä vielä se neitsyys :(
jälkeenpäin ajatellen olin silloin todella typerä "muka" iso mimmi.
ja kaiken kukkuraksi mies jolle neitsyys meni niin oli yli 20v.
täytyy vaan toivoa että omat muksut ei oo yhtä tyhmiä :/
Vastaus kysymykseen: Täysi-ikäisenä, 18-vuotiaana.

Minusta vanhempien pitäisi valvoa lapsiaan ja nuoriaan paremmin. 12-17-vuotiaiden alaikäisten ei tarvitse seksiä harrastaa. Suomessa lasten ja nuorten kotikasvatus on täysin välinpitämätöntä. Vanhemmat jättävät lapset yksin viikonlopuiksi kotiin ja painuvat itse kesämökille ryyppäämään. Temppuileva 12-16-vuotias murrosikäinen jätetään kotiin kesälomamatkan ajaksi, kun nuori vähän kitisee vastaan. Nuoret järjestävät kotibileitä, joissa ryypätään kaatokännit, harrastetaan seksiä ja hajotetaan paikat remonttiin. Ja vanhemmat vain kehuvat, kuinka itsenäisiä nuoria heillä on!

Alaikäiset kersat riehuvat illat ja yöt kännissä, käyvät festareilla, ryyppäävät, tupakoivat ja harrastavat yhden yön suhteita. Sukupuolitaudit rehottavat (klamydia, kondylooma jne.) ja ehkäisystä ei välitetä tuon taivaallista. Luotetaan vain hyvään tuuriin ja turvaudutaan kevytkenkäisesti aborttiin, jos tullaan raskaaksi. Valtaosa aborteista (abortti=murha) tehdään 15-19-vuotialle tytöille. Hävetkää!

Millaiset vanhemmat Sinulla on? En ikinä jättäisi 13-vuotiasta lasta yksin kotiin viikonlopuksi! 13-vuotias lapsi kännää? 13-vuotias harrastaa seksiä, miten hoiditte ehkäisyn? En voi muuta sanoa, kuin että kotikasvatuksesi on ollut todella välinpitämätöntä! Tiesivätkö äitisi ja isäsi, mitä Sinä 13-vuotiaana puuhailit? Ja tiedätkö, että Suomen lain mukaan seksi alle 16-vuotiaan kanssa on rikos?

Onko Sinulla itselläsi lapsia ja miten aiot heidät kasvattaa? Jätätkö 13-vuotiaan lapsen yksin viikonlopuksi kotiin, annatko lapsen kännätä ja harrastaa seksiä? Laittakaa rajat lapsille ja nuorille! 13-vuotias on LAPSI!
Taisit olla se 13 vuotias kotiin jätetty lapsi???!!! vähän kuulostaa siltä!
En sanoisi, et olet väärässä, päinvastoin, mutta kuitenkin virheitä sattuu aina välillä, eikä kaikkea pysty ottaa huomioon! Ja kyllä ihminen(lapsi tai aikuinen) oppii paremmin kantapään kautta.... Olen siis sitä mieltä, että jos vahinko sattuu ja lapsi teki virhen, vanhempien on autettava sitä päästämään yli.
En minäkään 15-16 vuotiana kovin ajattelivainen oon ollut ja kaduttaa kaikki ne kotibileet ja kännit (vaik en seksia siel harrastanutkaan).
Mun äiti on ollut aina tosi tarkka mihin mä meen, kenen kanssa, monelta tuun ja missä kunnossa, SILTI mä oon käynyt ties missä kavereiden kanssa, ties mitä tekemässä....ja kyllä tiesin että jouduun kotiarestiin jos en tuu klo 22.00 mennessä kotiin.
Kyllä vastuullisillä vanhemmilläkin voi olla "mun tyyppinen" lapsi!
(Nyt kuitenkin olen 20 vuotias amk:ssa opiskeleva nuori, olen kihloissa ja asun mieheni kanssa parempi kun hyvin, käyn myös töissä. Äidin kanssakin meillä nyt aivan täydelliset suhteet)
:wave:
 
eipäs
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 16:25 Laittakaa rajat kirjoitti:
Valtaosa aborteista (abortti=murha) tehdään 15-19-vuotialle tytöille. Hävetkää!'
Jos ei tilastot ole muuttuneet,niin ei muuten tehdä vaan 20-30-vuotiaille. Saa korjata,jos olen väärässä..
Ja itse olin 16v
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 16:25 Laittakaa rajat kirjoitti:
Vastaus kysymykseen: Täysi-ikäisenä, 18-vuotiaana.

Minusta vanhempien pitäisi valvoa lapsiaan ja nuoriaan paremmin. 12-17-vuotiaiden alaikäisten ei tarvitse seksiä harrastaa. Suomessa lasten ja nuorten kotikasvatus on täysin välinpitämätöntä. Vanhemmat jättävät lapset yksin viikonlopuiksi kotiin ja painuvat itse kesämökille ryyppäämään. Temppuileva 12-16-vuotias murrosikäinen jätetään kotiin kesälomamatkan ajaksi, kun nuori vähän kitisee vastaan. Nuoret järjestävät kotibileitä, joissa ryypätään kaatokännit, harrastetaan seksiä ja hajotetaan paikat remonttiin. Ja vanhemmat vain kehuvat, kuinka itsenäisiä nuoria heillä on!

Alaikäiset kersat riehuvat illat ja yöt kännissä, käyvät festareilla, ryyppäävät, tupakoivat ja harrastavat yhden yön suhteita. Sukupuolitaudit rehottavat (klamydia, kondylooma jne.) ja ehkäisystä ei välitetä tuon taivaallista. Luotetaan vain hyvään tuuriin ja turvaudutaan kevytkenkäisesti aborttiin, jos tullaan raskaaksi. Valtaosa aborteista (abortti=murha) tehdään 15-19-vuotialle tytöille. Hävetkää!

Millaiset vanhemmat Sinulla on? En ikinä jättäisi 13-vuotiasta lasta yksin kotiin viikonlopuksi! 13-vuotias lapsi kännää? 13-vuotias harrastaa seksiä, miten hoiditte ehkäisyn? En voi muuta sanoa, kuin että kotikasvatuksesi on ollut todella välinpitämätöntä! Tiesivätkö äitisi ja isäsi, mitä Sinä 13-vuotiaana puuhailit? Ja tiedätkö, että Suomen lain mukaan seksi alle 16-vuotiaan kanssa on rikos?

Onko Sinulla itselläsi lapsia ja miten aiot heidät kasvattaa? Jätätkö 13-vuotiaan lapsen yksin viikonlopuksi kotiin, annatko lapsen kännätä ja harrastaa seksiä? Laittakaa rajat lapsille ja nuorille! 13-vuotias on LAPSI!
on vikaa vanhemmissakin, mutta ei se aina heidän piikkiinsä mene. Itse en ollut viikonloppuja yksin ja kotiintuloajat oli. Silti harrastin seksiä ja join alkoholia.

Hyvä esimerkki tästä: Halusin päästä ensimmäisen poikaystäväni luokse yöksi, äiti sanoi että en saa. Kysyin miksi, ja äiti sanoi että "tiedät kyllä". Isä siihen: Kuule x, jos heidi aikoo harrastaa seksiä, ei siihen mitään yökyläilyjä tarvita. Ja oikeassa oli.
 
harmailee
12 vuotiaana rupesin möyläämään mutta 13 vuotiaana menetin neitsyyteni... ja juu..u sillon myös ryyppäsin ja mies jolle menetin oli minua 7 vuotta vanhempi. sen jälkee möyläsin kyllä vaikka kenen kanssa ja juu... minulla on ollut klamydia... sitä ei kännissä aina viitsi eikä muista sitä kumia vaatia.
olin muutenkin niin mahdoton lapsi että ihmekkös tuo...


toivon vain että omalla lapsella järki juoksee tuossa vaiheessa ja meinaan pitää huolen siitä että se juoksee... mutta minkäs teet... en voi häntä kotiinkaan sulkea mutta taatusti kyllä valistan ja kiellän... en todellakaan ole ylpeä siitä että lapsuus loppui noin lyhyeen.... se vaan sitten tulee katkeruutena tälleen vanhemmiten... mutta toisaalta seksi ei ole minulle ollut mikään iso juttu... miun mielestä voi harrastaa kaveriseksiä tai seksiä vaikka röökiaskista... miun mielestä se ei ole mikään pyhä juttu... jos joillekkin on niin sitten on.

 
tiedä sit
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.08.2006 klo 14:09 eipäs kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 16:25 Laittakaa rajat kirjoitti:
Valtaosa aborteista (abortti=murha) tehdään 15-19-vuotialle tytöille. Hävetkää!'
Jos ei tilastot ole muuttuneet,niin ei muuten tehdä vaan 20-30-vuotiaille. Saa korjata,jos olen väärässä..
Ja itse olin 16v
Mun mielestä se oli 25-30..ainakin pari vuotta sitten.
 
16 vuotiaana nykyiselle avomiehelleni viime syksynä :heart: reilun neljän kuukauden seurustelun jälkeen, juuri ajallaan. Nyt vajaa vuosi myöhemmin odotan esikoistamme 35 raskausviikolla ja olemme muuttaneet yhteen =)
 
miksi
15-vuotiaana kolme vuotta vanhemmalle silloiselle poikaystävälle. oltiin "seurusteltu" noin 2 viikkoa ja kokonaisuudessaan seurusteltiin 2 kuukautta. että kaduttaako?! en ymmärtänyt, että minua käytettiin hyväksi. poika osoittautui mielenterveysongelmaiseksi. mutta aina olen toivonut, että olisin menettänyt neitsyyteni kihlatulleni.. mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.. ja ikuiset arvet tuosta kokemuksesta jäikin. onneksi nykyinen mieheni on ymmärtänyt pelkoni ja osannut auttaa minua.
 

Yhteistyössä