minkä ikäisenä hyppykiikkuun???

  • Viestiketjun aloittaja pomps!
  • Ensimmäinen viesti
Mä laitoin noin puolivuotiaan, en muista enää tarkalleen. Sen ikäisen, kun ei enää varvastanut.

Oli sekä hyppykiikku että kävelytuoli. Ja lapsen motoriikassa ei minkäänlaista vikaa....lapsi ei nääs ASUNUT ko. vempaimissa, vaan vietti pikku hetkiä kerrallaan, vaikka äidin käydessä suihkussa tai kokatessa.
 
kyllä nyt jokainen ymmärtää ettei niissä vehkeissä oikeasti montaa tuntia kerrallaan olla. mun kaikilla lapsillani on ollut sekä hyppykiikku että kävelytuoli. oppivat 9 kk kävelemään eikä ikinä ole varvastaneet tai taapertaneen ankkatyylillä. Jos ne olis noin vaarallisia kuin jotkut näköjään kuvittelevat, eihän niitä saisi olla edes myynnissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mä laitoin noin puolivuotiaan, en muista enää tarkalleen. Sen ikäisen, kun ei enää varvastanut.

Oli sekä hyppykiikku että kävelytuoli. Ja lapsen motoriikassa ei minkäänlaista vikaa....lapsi ei nääs ASUNUT ko. vempaimissa, vaan vietti pikku hetkiä kerrallaan, vaikka äidin käydessä suihkussa tai kokatessa.
Esikkoa hyppykiikussa aikoinaan käytin...ei tykännyt. Kävelytuolia kokeiltiin joskus kylässä...mun varpaat ei tykännyt.

Muutoin noissa vehkeissä ei varmaan toisiaan asianmukaisesti käytettynä ole mitään vikaa.
 
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mä laitoin noin puolivuotiaan, en muista enää tarkalleen. Sen ikäisen, kun ei enää varvastanut.

Oli sekä hyppykiikku että kävelytuoli. Ja lapsen motoriikassa ei minkäänlaista vikaa....lapsi ei nääs ASUNUT ko. vempaimissa, vaan vietti pikku hetkiä kerrallaan, vaikka äidin käydessä suihkussa tai kokatessa.
Nimenomaan. Se on seurallisen vauvan kanssa aika iso apu, jos on paikka missä hän viihtyy hetkisen voimatta karata mihinkään.
 
Meillä ei kumpikaan ole hyppykiikussa viihtyneet. Tai voi olla että mä en viihdyttänyt heitä siinä. Mutta kävelytuoli oli kummallakin käytössä mutta kumpikaan ei varvasta tai pompi tai ole muutakaan jalaton.

Meille tuo "rolli" on ollut yksi niitä lapsiperheen elon helpottajia ja siitä en luovu tän kolmannenkaan kohdalla.
Suihkussa, ruokaa laittaessa yms. hetki silloin ja toinen tällöin helpotti kummasti ja vauvalla oli kivaa.
 

Yhteistyössä