mun mielestä korkea aika opetella oleen yksin 6 vuotiaana. Vuoden kuluttua pitää kouluun lähteä ja koton selvitä mahdollisesti iltapäivisinkin yksin.Alkuperäinen kirjoittaja mä:6v oli noin15 min yksin, kun lähikaupasta maitoa hain
Vauvasta vaariin, jos se vauva nukkuu.
*Kivittäkää*
No en kyllä tota 3v:ta jättäisi, enkä 4v:takaan yksin, mutta 4v ja 6v voisin jättää keskenään ja 1v:n heidän kanssaan, jos se nukkuisi.
Lapset niin erilaisia.Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:3v. ollut ekan kerran yksin tuon 10min.
Saa kivittää ei ne kuitenkaan minuun osu.
Meillä on 2,5v asti ulkoillut tyttö 4v ja 6v kanssaAlkuperäinen kirjoittaja mää:Lapset niin erilaisia.Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:3v. ollut ekan kerran yksin tuon 10min.
Saa kivittää ei ne kuitenkaan minuun osu.
Ulkoillu on nuo 2-3 veet kahdestaan omakotitalon pihassa, niin että oon tehny kotitöitä sisällä, ei muhunkaan kivitykset osu, kun niillä ei oo ollu mitää hätää.
Niin ovat.Me asutaan kerrostalossa.Ovesta ei pääse ulos ilman avainta.Alkuperäinen kirjoittaja mää:Lapset niin erilaisia.
Ulkoillu on nuo 2-3 veet kahdestaan omakotitalon pihassa, niin että oon tehny kotitöitä sisällä, ei muhunkaan kivitykset osu, kun niillä ei oo ollu mitää hätää.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel