minkä ikäisellä pojalla käytätte sukkahousuja?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja naksu:
Heti siirryttiin pitkiin kalsareihin kun kokoja löytyi ,pienimmät mitä olen löytänyt ovat olleet 90cm.
Meillä hoikalla pojalla tippuu jalasta kalsarit, kun todellakin pieneimmät koot ovat 90cm ja niissä tosi löysät vyötäröt. On varmaan tarkoitettu punkerolapsille.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
Siskon pojat ei ole hallunut niitä pukea päälle kun ovat vaipoista päässeet,saumat kuulemma painaa pippeliä :LOL: sanoivat silloin
Tuo voi hyvinkin olla totta, että kun vaipar jää kokonaan pois ei sukkiksia en jalkaan pueta ellei alle laita pikkuhousuja, eihän sukkahousuja paljaaltaan päälle kukaan pue, kyllähän tytöillekin alle alkkarit laitetaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Meidän poika on 4 ja on käyttänyt tähän asti ja käyttää vieläkin sukkiksia!
Nyt siitä varmaan tulee homo, iiks!

Hei, miettikääs vähän! Kaikilla ei ole isomahaisia lapsia. Meidän poika on niin hoikka, että kalsarit ei pysy millään jalassa. Mm. siksi sukkahousut.
Punkerot käyttää kalsareita.
 
vieraana tuttu
Meillä käyttää poika (nyt 4,5-v) kalsareita;käy fysio-ja toimintaterapiassa ja siellä on kätevää vetästä sukat vaan jalasta pois.Huoneet on niin kalseat ettei pelkillä pikkukalsareilla tarkene ja sukkahousujen riisuminen ja pukeminen olis itse terapia-ajasta pois.
 
Lokki
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Siis, että kivekset lämpiää liikaa, kun sukkahousut puristaa ne lähelle vartaloa.
Kertakäyttöiset vaiapt tekee hallaa siittiöiden muodostukselle,mutta sehän eitaida ketään niitä käyttävää huolestuttaa....
 
Geena
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä tytöllä käytetään arki hameitten ja mekkojen kanssa?
Ei kai nyt kukaan arkea käytä hameita ja mekkoja. Ainakaan täällä Suomessa. Nehän on varmaan kauhean epäkäytännöllisiä, kuten sukkahousutkin. Verkkarit vaan jalkaan tytöillekin! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
sukkikset on tyttöjen vaate!! meijän pojalla ei oo ollu päällä ikinä eikä tule!Ehkä jollain alle 1 vee vois käyttää ei enää vanhemmalla.
pojat käyttää kalsareita!!mut kukin tavallaan
Ja tälläisiä ennakkoluuloja välitämme lapsillemme. Mikään vaate ei ole tyttöjen tai poikien vaate!

Meillä pojat ovat käyttäneet sukkiksia kunnes ovat päiväkodissa siirtyneet isojen puolelle.

Yksinkertaisesti erittäin käytännöllinen vaate, ikinä ei nilkka vilku paljaana ja palele kuten pitkissä kalsareissa.
 
Juu no kyllä meillä 3-vuotias edelleen on sukkahousuissa.Todisteena supermania,dinosauruksia ja autoja ;) Mut puolustaudun että on niin pikkunen että on hänellä paljon kätevämmät,ei tahdo löytyä edes tavallisia alushousuja noin pienelle pyllylle :D
 
Sukkahousut ovat inhottavia kellä tahansa. Pojalla oli yhdet tummansiniset ihan vauvana ja iho meni niistä pahaksi. Siirryttiin iloiten kalsareihin ja pitkävartisiin sukkiin.

Tyttö nauttii hameista ja sukkahousuista ja ittenikin pitää välillä käyttää noita "Hitlerin" keksintöjä -mutta StayUpit on mun juttu..talvellakin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Geena:
Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
Sukkahousut ovat inhottavia kellä tahansa. ...
Tyttö nauttii hameista ja sukkahousuista ...
Eikö tässä nyt ole joku ristiriita...? Miten voi nauttia jos ne on inhottavia?
Minusta ne on inhottavia, tyttäreni tykkää. Makuasia ilmeisesti. Pienille lapsille ei ole StayUppeja ja hametta käyttävän tytön peppu on paksuissa sukkahousuissa suojassa. Toki voi käyttää nykymuodin mukaisesti legginsejäkin...juu-u, mutta meillä neiti on tottunut sukkahousuihin, enkä vaadi häntä luopumaan niistä, muuten kuin kesälämpimällä.

 
minä olen varmaan hassu, mutta en ole pojalla käyttänyt enkä tytöilläkään muuten kuin mekon kanssa. tokaluokkalaisella tytölläkin on kalsarit pitkisten alla. ja tuo isompikin pitään piti talvella kalsareita ihan isona (ainakin yläasteella vielä), ei koskaan ole tykännyt sukkahousuista eikä ole mekkoihminen kuin juhlissa.
 

Yhteistyössä