meillä pojat eivät ole käyttäneet enää 1v6kk iän jälkeen vaan sitten on siirrytty kalsareihin
Meillä ovat käyttäneet noihin ikiin asti puolipotkuhousuja, sitten kalsareita. Syy on ihan käytännöllinen, ovat nimittäin olleet sellasia pulleroita "karjuja" että sukkahousuihin tunkeminen ei kiinnostanut.Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:meillä pojat eivät ole käyttäneet enää 1v6kk iän jälkeen vaan sitten on siirrytty kalsareihin
ei oo =) meidän pojilla ainaski oli autokuvioisia jne. sukkahousuja.Alkuperäinen kirjoittaja häh:sukkahousut on tyttöjen vaate
eikä oleAlkuperäinen kirjoittaja häh:sukkahousut on tyttöjen vaate
mun mielestä siinä ei mitään,eli hyvin voi laittaa.Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:iik.. nauraakohan ne päiväkodissa kun mä kyllä meinaan laittaa 3v pojale sukkahousut ne on niin kätsyt.. =)
ukkohan se aina marisee että sukkahousut on tyttöjen vaate mutta mun mielestä ei oo just toiselle pojalle ostin kahdet sukkahousut 86/92cm
En oo nähnyt, vaikka aika säännöllisesti käyn siellä penkomassa :|Alkuperäinen kirjoittaja Helmin ja Onnin Äiti:eikö H & M myy superman-sukkapöksyjä aika isoina
En minäkään pojilla käyttänyt KOSKAAN sukkahousuja, puolipotkareita kylläkin vauvana.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En ole käyttänyt ollenkaan.
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En minäkään pojilla käyttänyt KOSKAAN sukkahousuja, puolipotkareita kylläkin vauvana.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En ole käyttänyt ollenkaan.