minkä ikäisellä pojalla käytätte sukkahousuja?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
meillä pojat eivät ole käyttäneet enää 1v6kk iän jälkeen vaan sitten on siirrytty kalsareihin
Meillä ovat käyttäneet noihin ikiin asti puolipotkuhousuja, sitten kalsareita. Syy on ihan käytännöllinen, ovat nimittäin olleet sellasia pulleroita "karjuja" että sukkahousuihin tunkeminen ei kiinnostanut.

iik.. nauraakohan ne päiväkodissa kun mä kyllä meinaan laittaa 3v pojale sukkahousut ne on niin kätsyt.. =)
ukkohan se aina marisee että sukkahousut on tyttöjen vaate mutta mun mielestä ei oo just toiselle pojalle ostin kahdet sukkahousut 86/92cm

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:
iik.. nauraakohan ne päiväkodissa kun mä kyllä meinaan laittaa 3v pojale sukkahousut ne on niin kätsyt.. =)
ukkohan se aina marisee että sukkahousut on tyttöjen vaate mutta mun mielestä ei oo just toiselle pojalle ostin kahdet sukkahousut 86/92cm
mun mielestä siinä ei mitään,eli hyvin voi laittaa.
Miehen sisko tokas kerran ku tuli jotain puhetta,et hyi meilläkin joku poika lapsi oli puettu sukkiksiin ja vielä punaisiin,että onpa karsee äiti ja meinas laatta lentää.Tää ihminen siis päiväkodissa töissä,ja mä oli vähän suu auki =O
Tokasinki sille et täytyy tarkkaan katsoa mitä tytölle puen kun alottaa tarhan,enhän toki halua että kukaan lapseni takia oksentaa työpaikallaa...huh,huh,vähän valopää toi miehen sisko....

emmis
Kyllä toi mun ainoa poikani viel viime talvena käytti sukkiksia sujuvasti ja iha oli päiväkodissa. Joskus ihan itse ne halus pukea. Mut sit pikkusisko onkin ollu hankalampi tapaus sukkisten kanssa.... Mutta meni taas kerran vähän ohi kysymyksen...

Pix
1,5-vuotiaalla vielä keväällä käytin. Jos löytyy joskain kivoja POIKAMAISIA sukkahousuja, hankin niitä ensi talveksi (poika täyttää lokakuussa 2).
Kertokaa mistä saa semmosia autokuvioisia ym. poikien sukkiksia?

Helmin ja Onnin Äiti
Viime talvena vielä käytin ja erityisesti ulkoillessa, ja varmaan vielä ensi talvenakin laitan silloin Onni 3,5 v

Meillä mies kurtistaa kulmiaan vaan jos laitan "tyttöväriset" sukkapöksyt.

Näppärät ovat pysyy hyvin nilkkakin lämpösenä. On meillä pitkiä kalsareitakin käytössä. Jos Onni olisi hoidossa en laittaisi sukkahousuja (olen miehelle luvannut, sille itselle kun on jäänyt traumat siitä että oli hoidossa sukkahousuilla)
:)

Yhteistyössä