K
kunhan mietin
Vieras
Onko se Junioripeitto pakollinen/välttämättä tarpeen vai voisko lapsen siirtää pinniksestä lastensänkyyn ja antaa tavallisen peiton?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tytteli:Mä hankin nyt 2-vuotiaalle junioripeiton, mutta vähän ehkä nyt kaduttaa, että ois voinu varmaan ihan hyvin laittaa heti tavallisenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Tuossa ei mitenkään erityisesti voita, koska peitto pitää vielä uusia ennenkuin se vanha menee pieneksi. Ne eivät ole ikuisia...
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Tuossa ei mitenkään erityisesti voita, koska peitto pitää vielä uusia ennenkuin se vanha menee pieneksi. Ne eivät ole ikuisia...
Pussilakanoiden hankinnassa säästää.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Tyhmä kysyy, et mikä on se juniorikoko? 12x160 cm?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No tyhmä kysymys varmasti tämäkin, mutta voiko kaks vuotiasta laittaa tavalliseen sänkyyn? vai onko oltava semmoinen jatkettava? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Tuossa ei mitenkään erityisesti voita, koska peitto pitää vielä uusia ennenkuin se vanha menee pieneksi. Ne eivät ole ikuisia...
Pussilakanoiden hankinnassa säästää.
Mä luulen, että meidän herra haluaa jo jotain muuta kuin muumia tuossa vaiheessa. Mutta jos oikein taloudellisesti ajattelee, niin olet oikeassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:En tiedä nykynuorisosta, mutta minä nukuin "lastenlakanoissa" siihen asti kun kotoa muutin. Siis lapsellisissa kuoseissa. Minusta ne olivat tosi kivoja.