minkä ikäinen lapsi hyppykeinuun ja kävelytuoliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks

Vieras
Itse emme omista, mutta mummulassa on ja olis kiva kokeilla sillon ku siellä vierailemme :) Pitää varmaa osata istua (ko?) ?
Tuo 5kk on melekonen hyppyjänis jos pystyssä pitää, nii vois kyllä viihtyä tuossa keinussa.

Kyllä mun mielestä voit jo laittaa hetkeksi 5-10min hyppykiikkuun. Voisin ainakin näin kuvitella.

Kävelytuoliin en kyllä laittais itte ikinä... =( No ei me kyllä hyppykiikkuakaan omisteta, täten tyttö ei semmoseenkaan koskaan tule pääsemään.

Meillä on kohta 6kk typy pomppinut kiikussa kohta kk:n päivät.Pieniä hetkiä kerrallaan oon pitäny,tyttö tykkää kovasti :)

Kävelytuolia en oo koskaan kokenu tarpeelliseks.Eli tuskin sitä hommataan.Tuo kiikkukin saatiin,tuskin olisi tullut itse hommattua.

Hyppykiikussa meillä ei ole kumpikaan viihtynyt mutta kävelytuolissa lapset oli kun alkoi se kannattelu sujua. Eli siinä 7kk (karkea arvio) jälkeen.

Meillä tykättiin tuosta kävelytuolista tosi paljon ja kuuluu niihin tavaroihin mistä en luopuisi. Kumpikaan lapsista ei varvista, oppi kävelemään ajallaan eikä mitään muutakaan kauhetta aiheutunut kävelytuolin käytöstä.

Hyppykiikku ei meillä ollut pidetty ja siksi sitä käytettiin todella vähän, mutta kävelytuoli oli meillä arjen pelastus ja yksi suosituimmista jutuista. Poitsu ei ole ikinä varvistanut, joten senkään puolesta kävelytuolista ei ollut haittaa ja jätkä ei edes lattialla oikein viihtynyt, kun niin ei päässyt tarpeeksi lujaa eteenpäin ja muutenkin oli mieluiten pystyasennossa kuin makuulla. Kävelemään lähti jo 10-kuisena. Kävelytuoli taidettiin ottaa käyttöön jotain 6-7kk paikkeilla, en enää muista.

lapsi voi varvastaa, vaikka ei olisi koko kiikkua käytössä.

kyllä tuon ikäisen voi laittaa. meillä on kolme lasta kiikussa pomputelleet eikä kukaan ole varvastanut. katot vaan, että jalkapohja ottaa kunnolla maahan, ettei hypi pelkillä varpailla. mutta ei sitten kyllä saa olla liian matalallakaan.

kävelytuolia ei meille huolinut..

Yhteistyössä