minkä hyönteisen purema? näyttää finniltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";27246862]Käsivarressa? Ei ole minulla ikinä ollut.

Miehellä oli samanlainen jälki selässä viikko sitten eikä se ollut finni, vertailukohtia oli kyllä vieressä.

Eihän meillä mitään pölypunkkeja voi olla tms? Siksi kyselen.[/QUOTE]

Pölypunkit ei pure. Syyhypunkit kyllä, mutta eivät finnimäisiä paukamia jätä, vaan pieniä näppyjä, joissa, jos tarkkaan katsoo, näkyy pieni öttiäinen sisällä. Ja sitten ihon alle käytäviä, joihin munivat.

Mulla on joskus samanlaisia ja ne myös kutiavat..Mietin et onko vaan jotain hikinäppylöitä kun hikoilen öisin, mut miksi olisivat käsissä? Sitten kun täältäkin oon lukenut luteista ni tulin ihan vainoharhaiseksi että voiko olla luteen jättämä jälki???

[QUOTE="vieras";27246930]Miks muuten nukutte yöt ikkuna raollaan? Miksette säädä lämmitystä pienemmälle??[/QUOTE]

Pieni alle 40 neliön kerrostaloasunto, patterit on pois päältä ja silti sisälämpö huitelee 23-25 asteessa.

Mulla on joskus samanlaisia ja ne myös kutiavat..Mietin et onko vaan jotain hikinäppylöitä kun hikoilen öisin, mut miksi olisivat käsissä? Sitten kun täältäkin oon lukenut luteista ni tulin ihan vainoharhaiseksi että voiko olla luteen jättämä jälki???

Tuo ei kutia, on ennemminkin kosketusarka. Katon nyt miten paranee ja tuleeko lisää.

Jos on joku syksyn äkäinen hyttynen... outo jälki silti hyttysenpuremaksi.

Yhteistyössä